Bet kokia galimybė pakeisti „Homebutton“ IR „Touch ID“ vis dar veikia?

„IPhone 6“

Šis „iPhone“, išleistas 2014 m. Rugsėjo 19 d., Yra mažesnė „iPhone 6 Plus“ versija. Identifikuojama pagal modelių numerius A1549, A1586 ir A1589.



Rep: 667



Paskelbta: 2016-04-11



Aš daug taisau telefonus ir turiu keletą klientų, kurie patys bandė pakeisti „iPhone“ ekraną ir tarpininkauti savo namų mygtukui (dažniausiai lanksčiam kabeliui).



Ar yra kokių nors galimybių „Touch ID“ vėl veikti, kol jų netaisys ar nepakeis „Apple“?

Komentarai:

Tai įmanoma, bet tik obuolių centras gali tai padaryti, ir aš pakeitiau savo kliento ekraną ir namų mygtuką obuolių parduotuvėje, ir jie veikė, kai jie tai pakeitė. jį reikia taisyti pakeitus, bet nežinai kaip.



2017-06-12 pateikė Deividas

Ar kas nors žino, kiek kainuoja namų mygtuko pakeitimas „Apple“ centre? Ar „Apple Care“ specialiai reikalinga pakeitimui?

2017-08-07 pateikė Sem B

Pakeisti namų mygtuką „Apple“ kainuotų 80 USD

2017-06-11 pateikė Taileris Šelė

Prieš kelias dienas užsisakiau pakaitinį „iPhone SE“, nes sugedo mano senasis, ir kai jis pasirodė, sužinojau, kad jis buvo atnaujintas. „Touch ID“ neveikė, nes buvo pakeistas namų mygtukas, todėl aš pakeičiau tą, kurį įsigijau iš savo pradinio telefono, tada įjungiau telefoną į DFU režimą ir jį atstatiau. Nors turiu originalų, veikiantį namų mygtuką, jis neveikia.

2018-02-01 pateikė Feni

Ačiū Taileriui už tą informaciją, aš ir pats to nežinojau. Be to, kai aš taisau naudodamasis „iCracked“, ar žinote, kokios informacijos man reikėtų (jei yra), kad pataisyčiau ir pataisyčiau tą „Touch ID“ komponentą, nes tai nėra mano asmeninė nuosavybė?

2018-02-27 pateikė Čadas

30 atsakymų

Pasirinktas sprendimas

Rep: 60,3 tūkst

Pažodžiui neįmanoma, jei pakeisite mygtuką.

Sugedusį namų mygtuką galima susegti atgal, jei turite įgūdžių. Tačiau „iPhone 6“ pagrindiniame mygtuke nėra „lusto“. Vienintelis lustas yra jutiklio lustas, sujungtas su mygtuko safyro pavidalu, neįmanoma pašalinti lusto iš mygtuko ar iš jo išgauti jokių duomenų.

Komentarai:

Labai ačiū už informaciją

2017-10-08 pateikė Mushtaq Mahomed

@tomchai jums atrodo labai gera reputacija, todėl norėčiau užduoti jums klausimą dėl „iPhone 7/7 + Home“ mygtukų. Kai aš pakeitiau savo 7+ ekraną, buvau neapdairus ir šiek tiek suplėšiau viršutinę lankstymo pusę, o dabar „Touch ID“ ir spustelėjimo funkcija nebeveikia. Mano planas yra paimti nepažeistą „iPhone 7“ namų mygtuką ir sukeisti U10 taip, kad ant naujojo lankstaus kabelio turėčiau originalų U10. Atrodo, kad tai tik pataisys spustelėjimo funkciją, bet ne „Touch ID“. Ar žinote, koks lustas yra „Touch ID“ pagrindiniame mygtuke? Norėčiau žinoti, kad galėčiau pakeisti tą lustą ir U10 į naują „flex“, kad mano telefonų namų mygtukas tinkamai veiktų. Labai ačiū.

2018 02 04 pateikė Etanas

Po mygtuku esančiame jutiklyje yra „Touch ID“ šifravimas, todėl veiks tik originalus mygtukas.

2018-02-05 pateikė Tomas Chai

Gera dalis ..

2018-03-03 pateikė pattonki

Etanas, nebus. Vėžlys (U10) neveiks, jei MESA neatitiks, ir Vėžlys vis tiek nėra suporuotas su įrenginiu, todėl jo judinimas būtų beprasmis.

2018 06 06 pateikė Benas Duffy

Rep: 115

Aš iš tikrųjų gavau naują, kad veikčiau, pirmiausia atjungiau akumuliatorių, atjungiau LCD, akumuliatorius vėl įsijungė, kad jis galėtų paleisti prisijungęs prie kompiuterio, kad žinotumėte, kada jis įsijungė, tada vėl atjunkite akumuliatorių, ant LCD atjunkite namus mygtuką, tada vėl pritvirtinkite LCD ekraną, leiskite jam paleisti, tada vėl jį išjunkite, vėl prijunkite namų mygtuką ir paleiskite, tada išjunkite ir atkurkite „dfu“ režimu, tada jis veiks, jis iš esmės perrašo pagrindinio mygtuko kodą , Tai padariau daugelyje telefonų, dabar 100% sėkmingai, tikiuosi, kad tai padės

Komentarai:

Ar bandėte su originaliu „Apple“ namų mygtuku iš kito įrenginio ar su kita atsargine dalimi?

2017-05-10 pateikė мОзеб

Išbandžiau jūsų metodą, o mano atveju „iPhone 6S“ neveikia

2017-06-10 pateikė мОзеб

Ar galite perrašyti tai, ką pasakėte plz, nelabai galiu suprasti jūsų pasakymą

2017-07-10 pateikė Jadonas Simpsonas

ar tai buvo „Apple“ namų mygtukas, labai įdomu

2017-08-10 pateikė Mushtaq Mahomed

Kaip atpažinti „Apple“ originalų namų mygtuką. Turiu apie 20 originalių „Apple“ ekranų ir nė viename nėra pagrindinio mygtuko su obuoliu.

2017-08-10 pateikė Richardas Clausellas

Repas: 12 tūkst

Ne todėl, kad radau ir tikrai bandžiau. Geriausia, ką galiu išsiaiškinti, ar „Touch ID“ mygtuke yra lustas, kuris yra suporuotas su logikos plokšte gamykloje. Ši informacija yra kažkur saugoma plokštės lygiu, nes išvalius / atkuriant ji neatkuriama.

„Touch ID“ yra gana sudėtingas saugumas. Aš laimėsiu „Apple“.

Komentarai:

Tai gali būti taikoma tik „iPhone 5s“. „iPhone 6“ namų mygtukas turi tik vieną lustą - pačią jutiklio lustą.

2016-04-11 pateikė Tomas Chai

Turi būti kažkas, kas saugo identifikatorių.

Ar ne?

Aš turiu omenyje ... jis nėra saugomas vienaragio bezdaliuose. Turi būti kažkas, kuriame saugomas namų mygtuko identifikatorius, arba būtų galima pakeisti namų mygtukus.

Ar ne?

2016-04-11 pateikė Joshas W

Taip. „IPhone 5s“ mygtukas turi 2 dalis, jutiklio lustą už kristalo ir valdiklio lustą ant lankstumo, taip pat kitas grandinės galas būtų A7 procesorius. Tačiau pradėdamas nuo „iPhone 6“, „Apple“ pradėjo naudoti vieno lusto sprendimą, jutiklio lustą ir valdiklio lustą yra vienas ir vienintelis.

Girdėjau, kaip žmonės taiso namų mygtukų lankstymus, sujungdami sulaužytus galus, pakeisdami netinkamai veikiančius dangtelius / droselius / rezistorius ar net perkeldami „iPhone 5s“ valdiklio lustą (nepatvirtinta), tačiau lustų perkėlimas nebus galimas namų mygtukams „iPhone“ 6 ir daugiau, nes yra tik viena mikroschema ir jos neįmanoma ištraukti nuo kristalo.

2016-11-05 pateikė Tomas Chai

ar jis priklijuotas prie kristalo? Kadangi turiu pagrindinį mygtuką, kuriame yra nedideli įtrūkimai, bet jis veikia, ty TOUCH ID ir kt., Jis turėjo pakeisti ekraną ir naują namų mygtuką gavo nauju ekranu. Jei reikia pakeisti mygtuką, jis atrodo netinkamas su įtrūkusiu mygtuku, prašome padėti.

2017-05-01 pateikė Mushtaq Mahomed

Galite apsaugoti „Touch ID“ imantį „lipduką“, kad apsaugotumėte namų mygtuką ir jo funkcionalumą. Turiu ir 5D grūdinto stiklo apsaugą, ir lipdukas sėdi lygiai. Beveik kaip aš neturiu to papildomo 3 mm apsaugos sluoksnio. Jis taip pat veikia su „Touch ID“ saugumu ir visais dalykais, orientuotais į „Touch ID“.

2018-02-27 pateikė Čadas

Rep: 34,6 tūkst

Deja, ne (apie tai žinau). Jis susietas su procesoriumi su unikaliu ID, todėl jei abu nesutampa, „touch ID“ neveiks. „Apple“ tai padarė saugumo sumetimais.

Komentarai:

Girdėjau, kad yra metodas su lusto litavimu (?) Iš lankstumo ar panašiai .. O ar nebūtų įmanoma pažinti unikalaus procesoriaus ID ir jo pakeisti namų mygtuke?

2016-04-11 pateikė ppalfinger

Kaip nerdy norite, kad aš gautųsi? Aš gana gerai suprantu, kaip tai veikia, tik nežinau, kaip tai paaiškinti paprastai.

2016-04-11 pateikė Joshas W

Teoriškai taip. Jei galėtumėte perskaityti procesoriaus ID ir turėtumėte programinę įrangą, skirtą pakeisti pagrindinio mygtuko lusto ID, galėtumėte. Kiek žinau, tai dar nebuvo padaryta.

Tai gali būti padaryta ateityje, tačiau, kaip sako Joshas, ​​„Apple“ yra labai griežta savo saugumu. Šitaip tariant, vis dar nerandu, kaip perprogramuoti SMC lustus iš „MacBooks“, pagamintų prieš daugelį metų, todėl negaliu jų nusipirkti naujų ir verčiau juos traukti iš sugedusių lentų ...

2016-04-11 pateikė Reece

@joshw Prašau pabandyti paaiškinti :)

2016-04-11 pateikė ppalfinger

Tai mano logika:

„Apple“ nesudaro „Touch ID“ skaitytuvo ir loginės plokštės kartu, tačiau negalite naudoti neatitinkančių dalių, todėl tam tikru momentu jos yra suporuotos. „Touch ID“ turi IC ir telefonas turi savo IC, todėl tam tikru momentu jie abu yra suporuojami programuojant. Tikslinga tik tai, kad kai programinė įranga įkeliama į telefoną, jis suranda „Touch ID“ identifikatorių ir sukuria unikalų vidinį kodą. Jei kuri nors iš šių dalių yra pakeista, kodas netikrinamas ir „Touch ID“ nepavyksta.

Kadangi jokia programinės įrangos įsilaužimo galimybė negalėjo to iššifruoti ar užkoduoti, tai beveik vienkartinis įvykis, kurio negalima perdaryti nenaudojant jokio gamykloje naudojamo metodo. Aš pripratęs prie „Android“ programavimo, todėl mintyse tai kažkokia MD5 patikra.

2016-04-11 pateikė Joshas W

Rep: 37

Yra būdas išsaugoti jutiklinį ID, kai remontuojamas „iPhone“ namų mygtukas. Atnaujinu telefonus ir parduodu „eBay“. Turiu daugybę namų mygtukų ir juos sumaišiau, ir man reikėjo rasti tinkamą namų mygtuką, kurį galėčiau naudoti telefone. Paskambinau į „Apple“ ir jie man pasakė, kad tai galima padaryti, bet niekada neturėjau pasakyti, kaip tai padaryti, nes turėjau padaryti ragelį ir aš tiesiog maniau, kad atstovė nežinojo, apie ką ji kalba.

Na, tą naktį aš taisiau telefoną juodu ekranu ir tiesiog paėmiau bet kurį mygtuką, kad jį išbandyčiau, ir aš įjungiau telefoną į atkūrimo režimą, o pradėjus jį nustatyti, pirštų nuskaitymas nepavyko ir aš galėjau naudotis „Touch ID“. Aš buvau naudojęs baltą mygtuką ir „Touch ID“ veikė, ir tai negalėjo būti originalas, nes mano ekranas buvo juodas. Aš dar kartą paskambinau „Apple“ ir man pasakė, kad taip, jis turėtų veikti. Tai, ką atstovas man paaiškino, buvo tai, kad kai kurios įmonės, norėdami sutaupyti pinigų, ant savo parduodamų namų mygtukų nededa tinkamos aparatinės įrangos, tačiau jei įsigysite kokybišką, „Touch ID“ galėsite atkurti, atlikdami visą sistemą. atkurti DFU režimu. Taigi, kas žinojo, kad galite atkurti „Touch ID“, tai priklauso tik nuo įsigyto namų mygtuko. Jie tikrai pasakė, kad „Apple Store“ ir „Best Buy“ gali tai jums padėti ir išsaugoti „Touch ID“.

Komentarai:

Tas baltas namų mygtukas buvo originalus „Apple“ namų mygtukas, tik iš kito „iPhone“?

2017-09-19 pateikė Marko Himanka

Nesu tikras, bet „Apple“ atstovas teigė, kad jis turi būti aukštos kokybės. Spėju, kad tai turėtų būti „Apple“. Kiekvieną kartą, kai skambinu, skambinčiau į „iPhone“ pagalbos liniją. Jie labai naudingi.

2017-09-19 pateikė Ričardas

Negaliu patvirtinti to, ką pasakė Ričardas. Po jūsų pranešimo man buvo labai įdomu, ar šis metodas pasiteisins, todėl aš išskyriau du „iPhone“ telefonus ir išbandžiau „Homebutton“ iš vieno „iPhone“ kitame, bet taip pat po įprasto atstatymo ir atstatymo DFU režimu telefonas vis tiek man suteikia „touch ID“ klaida ...

2017-02-10 pateikė ppalfinger

Esu visiškai įsitikinęs, kad tai įvyko galbūt pasisekusiu, dėl kurio abejoju. Aš perskaičiau, jei tai galima padaryti su jailbreak. Jei tai tiesa, tai man yra tikriausia priežastis. Aš perskaičiau, jei jūs jailbreak jį, tada net jei jūs grįžti į obuoliai firmware mygtuką lieka susietas. Bandžiau pakartoti tai, kas man nutiko, ir tai neveikė dar kartą. Paėmiau mygtukus su originaliais mygtukais, įdėjau juos į kitus telefonus ir nieko. Aš vėl paskambinau obuoliui, jie vėl man pasakė, kad tai galima padaryti. Pradėjau jausti, kad jie bando mane priversti pakeisti obuolių parduotuvės ekraną ir mygtuką. Jie sakė, kad tai tikrai veikia. Nežinau, ar tai tiesa. Galvoji eiti į programų parduotuvę su telefonu su neveikiančiu namų mygtuku ir pakeisti ekraną bei mygtuką. Tokiu būdu sužinosiu, ar jie tiesiog perjungia mygtuką apsimesdami, kad jį programuoja, bet aš kalbėjau su 4 „Apple“ atstovais telefonu ir visi jie man praktiškai garantavo, kad tai būtų galima padaryti. Ištirsiu jailbreak metodą. Manau, kad tokiu būdu galiu turėti daugiau šansų.

2017-02-10 pateikė Richardas Clausellas

Jailbreaking neveiks, saugos poravimas veikia žemiau OS lygio. Programinės įrangos programoje yra susiejimo rutina, tačiau reikia, kad „Apple“ serveris pasirašytų užklausą, pvz., Kai atnaujinate sistemą. Skirtingai nuo sistemos atnaujinimo, šis serveris paprastai nėra prieinamas visuomenei. Galbūt įvyko klaida, todėl kažkaip jūs iš tikrųjų ją pasiekėte ir ji pasirašė prašymą jums.

2017-02-10 pateikė Tomas Chai

Rep: 37

Neklauskite, kaip aš tai sužinojau, bet „oficialių“ „TouchID“ mygtukų lustas iš tikrųjų nėra OTP.

Iš tikrųjų tai yra „e2prom“, bet išorinė įrašymo įtampos linija nukreipta per ląstelės saugiklį, todėl parašyta ji tampa „užfiksuota“ ir eina atvira grandine arba bent jau labai dideliu pasipriešinimu, kad bet koks bandymas ją perrašyti nepavyktų.

Būdas tai išspręsti būtų mikroschemos nuvalymas rentgeno spinduliais. Nereikia nė sakyti, kad tai būtų pavojinga, tačiau UV šviesa gali veikti taip, kaip tai darė su daugeliu mažesnių mikroschemų, iš kurių tai greičiausiai bus. Ląstelių dydis tikriausiai yra mikrometrų diapazone, todėl tai turėtų būti įmanoma naudojant kažką panašaus į „Cool-X“ ar panašų.

Komentarai:

Įdomu, ar degauseris jį nušluostys. Lažinkis

2020 05 11 pateikė Džeimsas

Rep: 25

Sveiki, „Touch ID“ jutiklis yra unikalus kiekvienam telefonui. Negalite jo pakeisti net originaliu. Jei tai veikia, jums tiesiog pasisekė, nes telefonas sugedo ir gali būti suporuotas su nauju jutikliu. „Apple“ sutvarko jūsų namų mygtuką pakeisdamas visą priekinį ekraną ir suporuodamas jį su „Horizon Machine“. „Apple“ taip pat tai daro, jei jums reikia pakeisti ekraną. Manau, kad „Best Buy“ taip pat gali pataisyti „Touch ID“, nes jie turėjo „Horizon Machine“.

Komentarai:

Atsiprašau, broli, aš daug kartų sėkmingai tai padariau. Yra sparčiojo klavišo / maitinimo ciklo metodas, susijęs su dfu, prijungtu prie kompiuterio (arba mano „iMac“ mano atveju), kur dfu, kai jis yra prijungtas, tada likite prijungtas prie kompiuterio ir išjunkite telefoną, atjunkite ekraną ir akumuliatorių (pirmiausia akumuliatorių), tada vėl prijunkite aparatinę įrangą ir atkurkite ją iš dfu naudodami atkūrimo režimą. Gali būti nepriekaištingas ir, jei net praleisite žingsnio laiką, tai netiks.!

2020 05 11 pateikė Džeimsas

kodėl nereikia daryti vaizdo įrašo ir paskelbti jį „YouTube“ bei uždirbti milijonus

neveikia „Android“ jutiklinis ekranas

2020 12 12 pateikė Ryškumas

Rep: 13

Sveiki,

tik norėdamas pranešti, kaip tai padaryti. Mano „iPhone 6S“ mygtukas Namai sutriko ir man reikėjo nusipirkti kitą. Aš gavau vieną iš „eBay“, už maždaug 5 USD. Įdiegėte jį, ir jis veikia puikiai. Išskyrus „Touch ID“. Aš bandžiau su atkūrimu DFU režimu, kaip siūlė kai kurie vartotojai, bet man nesisekė, kad „Touch ID“ veiktų. Galbūt tai įmanoma tik naudojant originalų „Apple“ namų mygtuką. Jei kas nors rado būdą, kaip pakeisti „Touch ID“, pakeitus namų mygtuką, praneškite man.

Komentarai:

taip, jei dar turite seną namų mygtuką

2020 12 22 pateikė Micah

Atstovas: 1.1k

Laimei, nepavyko pakeisti „iPhone 5s Touch ID“ ekrano, nes originalaus pirštų atspaudų skaitytuvo lankstumas vėl įkėlė telefoną. „Viola“ vėl veikė, tikrai galiu pasakyti, kad tai lusto susiejimas su logine plokšte. Turite „iPhone 6 Plus“, kad galėtumėte išbandyti kitą kartą, netrukus sužinosite rezultatus

Rep: 13

„Apple“ turėtų pakeisti jūsų namų mygtuką, aš net išbandžiau „iPhone 6“ originalų namų mygtuką ir įdėjau jį dar į šešis, bet „Touch ID“ veiks tik su namų mygtuku, kurį gavo logikos lenta

Komentarai:

tai įmanoma, jei turite įrankį, kurį turiu

Sausio 4 d pateikė Micah

Rep: 25

Taigi viskas, ko klausiate apie „ar 5s turi informaciją apie lustą“

Reikalas tas, kad įsivaizduok abaką. Jūs turite tris raudonus, o po to tris mėlynus.

Žinoma, tai žetonų eilutė, skaitanti 1 ir 0. Bet lustų skaitytuvas

telefono viduje pamato tris raudonus ir tris mėlynus ir sako gerai.

Jis yra laidinis, lustais. Tai nėra tokia skaitoma programa

mikroschema tiesiog perskaitė žetonų seriją po namų mygtuku

ar tai thang ir sako taip, gerai, tai teisingi žetonai teisinga tvarka.

Gal šiek tiek išplėsti, yra algoritmas, kuris po lusto ant namų mygtuko

yra „perskaitytas“, jis paleidžia algoritmą ir sako, kad taip, 37.

Esmė ta, kad nėra programuojamos informacijos, kurią reikėtų saugoti

Komentarai:

Tiesą sakant, „Touch ID“ jutiklio luste yra programuojama vidinė atmintis, ji turi atnaujinamą programinę aparatinę įrangą ir galbūt saugią raktų saugojimo zoną, kad būtų galima susieti raktą. Tai parašyta gamykloje, taip pat galima parašyti „Apple“ techninės priežiūros techniko atliekant ekrano remontą. Dabar problema ta, kad norint perprogramuoti šį dalyką reikalinga skaitmeniniu būdu pasirašyta komanda, tik „Apple“ turi pagrindinį raktą. Taip pat atrodo, kad dar niekas nesugalvojo, kaip priversti skaityti ar užrašyti tą lusto sritį.

2018-04-30 pateikė Tomas Chai

Rep: 1

turiu 64gb ip6s MKQP2J / A, patikrinu, ar turi būti sidabrinis 64gb, bet mano iphone yra aukso spalvos su auksiniu žiedu namuose, „touch id“ veikia gerai! pakankamai keista, ką? idėja, kas vyksta su mano iPhone?

Komentarai:

Kur radote informacijos (ip6s 64gb MKQP2J / A)?

Jei tai buvo jūsų nustatymuose, galbūt turite kitą pagrindinę plokštę ir „Homebutton“ nei ta, kurią gamino jūsų „iPhone“.

2017-02-10 pateikė ppalfinger

Rep: 1

labas, aš turiu tą pačią problemą. Tačiau nėra prasmės lyginti pradinio jutiklinio mygtuko su procesoriumi, nes pirštų atspaudų informacija yra kažkur logikos lentoje.

Naudodamas tam tikrą paiešką internete, man pavyko rasti keletą sprendimų, tiesiog įvesdamas DFU režimą ir iš naujo nustatydamas „iPhone“ arba atjungęs maitinimą, kad jį praplaukčiau.

Gali būti sėkmė ar ne, bet kadangi jie tai padarė, verta pabandyti.

Komentarai:

Šis vaikinas yra pats nesuprantamiausias

2018 06 06 pateikė keats11

Rep: 1

Kodėl viskas sudėtinga, mano „Ipad“ veikia su mano žmonos piršto atspaudu, todėl kiekvieną kartą, kai norite naudoti šį „Ipad Touch ID“, ji turėtų būti šalia manęs ???

Komentarai:

Iš tikrųjų galite pridėti daugiau nei vieną piršto atspaudą, kad galėtumėte pasiekti „TouchID“, arba išjungti „TouchID“ ir vietoj to naudoti 4 skaitmenų arba 6 skaitmenų kodą.

2017-09-13 pateikė Rachael Melville

„ifixit galaxy s7 edge“ ekrano pakeitimas

Neįmanoma, „iOS“ yra tokia sumani, kad gali pasakyti, ar spaudiniai yra tas pats asmuo, ar ne) :)

2017-09-14 pateikė imoddedit

Rep: 1

Jei kas nors susiduria su mano situacija, praneškite man, koks yra geriausias būdas išspręsti mano situaciją. Aš tikrai turiu problemų dėl „iPhone 6“ namų mygtuko, kai jis visiškai sugadintas. Ir aš atsimenu, kad turėjau atsarginių „iPhone 6“ atsarginių dalių, bet sugadinta buvo tik jos pagrindinė plokštė. Jokios žalos išoriškai. Daugiausia priežastis, kodėl norėjau tai padaryti tik dėl savo sugadinto jutiklinio ID ir kito atsarginio „iPhone 6“ jutiklinio ID, veikia puikiai. ar yra kokia nors galimybė pakeisti savo dabartinę pagrindinę plokštę į atsarginę, kad galėčiau visiškai gerai dirbti su telefonu, veikdamas jutikliniu ID, veikiančia pagrindine plokšte ir kitomis funkcijomis, kurios veikia, ypač veikia kaip visiškai naujas „iPhone 6“.

Komentarai:

U sakė, kad kita plokštė buvo pažeista ...

2017-08-28 pateikė c9679

Rep: 1

Mano telefonas yra „iPhone 5s“. Ką daryti, jei gausiu veikiantį „iPhone 5s“ namų dugną ir perkelsiu jį į kitą „iPhone 5s“. ar galėčiau vėl naudoti jutiklinį ID

Komentarai:

Nė vienas „touchid“ nėra unikalus

2017-08-28 pateikė c9679

NE, jutiklinis ID neveiks.

2017-08-30 pateikė Kaye

NE, IVE turi įrankį, kuris gali tai padaryti

Sausio 4 d pateikė Micah

Rep: 1

Ar kas nors žino, kiek kainuoja namų mygtuko pakeitimas „Apple“ centre? Ar „Apple Care“ specialiai reikalinga pakeitimui?

Komentarai:

130 eurų arba telefono pakeitimas arba blogiausioje situacijoje tik 20eurų už nieką (čia, Kipre)

2017-02-02 pateikė demetris Xristou

Apskaičiuota, kad pagrindinis ekranas yra 169 USD, tačiau „kita“ žala yra 349 USD (JAV doleriai)

2018-01-23 pateikė Erwinas Tiengas

Atstovas: 11

Ką daryti, jei perkelsite originalų namų mygtuką iš kito „iPhone 6“, paliesite asmens tapatybę?

Komentarai:

Ne. Jis buvo pavargęs daugybę kartų.

2017-02-10 pateikė Tomas Chai

Rep: 37

Jei perkelsite pradinį namų mygtuką, jis tikrai veiks. Taigi, jei nunešite jį į parduotuvę, kad sutvarkytumėte ekraną, būtinai liepkite perjungti pagrindinio ekrano mygtuką, kad galėtumėte palikti prisilietimą

Rep: 1

Turi būti tam tikras naujo jutiklinio ID programavimo metodas, nes ant lizdo atspausdintas QR kodas. Aš tvirtai tikiu, kad tai yra raktas. Bet kaip? Neturiu supratimo!

Komentarai:

QR kodas naudojamas tik logistikos sekimui, jis nėra susijęs su raktu.

2017-04-11 pateikė Tomas Chai

Yra 5 arba 6 vienetai su QR kodu, todėl „Apple“ pritaria, jei pakeičiama viena iš šių dalių. Kai pasikeitė, nebėra „Apple“ paslaugos.

2018-03-15 pateikė Marcas

Nuolat atlieku remontą, o obuolių saugumas man vis dar šiek tiek neryškus. Bet, mano supratimu, „nand“, „GPU“, „CPU“, „Home“ mygtukas, visi šie ir dar daugiau turi tam tikrą šifravimo kodą, kurį reikia suderinti su kitu. Kai jis išvyks iš gamyklos, nėra jokio realaus būdo, kurį aš žinau, kad tai pakeis. Geriausia, jei perkate telefoną arba pakeičiate ekraną, įsitikinkite, kad jo originalus pagrindinis mygtukas.

2020 09 27 pateikė Anthony Gonzalezas

Rep: 1

Sveiki, ar kas nors žino, koks lustas yra lanksčiame kabelyje, kuris yra suporuotas su logikos plokšte? Aš turiu seną lankstųjį kabelį, bet jis buvo suplėšytas, todėl galvojau seną lustą nukalkinti ir įdėti į naują pakaitinį namų mygtuko lankstųjį kabelį. Taigi, koks lustas tai?

Komentarai:

radęs skolą, pranešk man apie lol

2018-01-27 pateikė Stevenas Scottas

Rep: 25

Pirmiausia labas,

Tikiuosi, kad jūs, vaikinai, galėtumėte padėti, nes tai panašu į visus pirmiau pateiktus klausimus, todėl maniau, kad paklausiu čia:

Ar galiu naudoti kitą kasetę iš kito 6S (ne OEM), bet palikti esamą originalų mygtuką, ar mygtuko ID veiktų?

Ačiū Benui

Komentarai:

Nematau problemos tol, kol naudojate originalų namų mygtuką.

2017-02-12 pateikė Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Jei pakeisite namų mygtuką, jis veiks, bet palieskite I.d neveiks.

Rep: 1

Apskaičiuota, kad bet kokia kita „iPhone“ žala bus tokia pati. Taigi pagrindinio ekrano sąmata yra 169 USD, tačiau „kita“ žala yra 349 USD

Iš „Apple Tech Support“

Rep: 1

Mano „iPhone 5“ įtrūko ir mano namų mygtukas nukrito. Tačiau namų mygtukas vis dar yra geros būklės, tik kad jis nutrūko nuo kabelių. Ar vis tiek galiu pataisyti ekraną, atgaivindamas jutiklinį ID naudodamas pradinį namų mygtuką? Kaip jis prisijungs prie pakaitinio LCD? Duok man imasi mano klausimo pls.

Komentarai:

„Iphone five“ neturi pirštų atspaudų jutiklio, todėl nematau problemos. Tai vienintelis funkcionalumas, prarastas keičiant namų mygtuką. „Homwe“ mygtukas veikia, jis negali nuskaityti pirštų atspaudų, nebent jis yra įdiegtas kartu su procesoriumi, kuriame perrašomas kodas, kad pridėtų pirštų atspaudų funkciją, kuri atsiranda dinamiškai, atsirandančiai pirmą kartą įdiegus procesorių.

2019 04 10 pateikė Arnoldas Spence

Rep: 1

Geroje telefono remonto parduotuvių dalyje yra mašina, suporuojanti jūsų namų mygtuką su telefonu. „Apple“ ima 80 USD ir kitos parduotuvės, nes „Apple“ sugadina mašinas, kurias jie gali nusipirkti, todėl jiems tenka ją taisyti ir tai brangu.

Rep: 1

Taip, tai įmanoma

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Komentarai:

Tai įmanoma, tačiau sunku ir keblu. Yra keli būdai, kaip tai pasiekti. Vienas iš jų būtų sugadinto ekrano pašalinimas, paliekant nepažeistą tariamą dirbantį namų mygtuką. Kitas apima pašalinimą ir pertvarkymą, todėl aš to neliesiu

2019 04 10 pateikė Arnoldas Spence

Rep: 1

Mano „iPhone 6s“ namų mygtukas buvo sugadintas, todėl turiu jį pakeisti, o mano jutiklinis ID neveikia

Rep: 1

Turiu i įrankį, kuris gali tai padaryti čia, yra nuoroda, kurią galite gauti už 133 USD. „JC V1S V1 LCD“ ekrano tikrojo tono taisymo programuotojas, skirtas „Phone 11 Pro Max XR XSMAX XS“

Rep: 1

Aš turiu „iPhone 8“, jo jutiklinis ID veikia, bet namų mygtukas neveikia, todėl ar yra kokių nors būdų jį išspręsti?

ppalfinger