Ar tikrai reikia antistatinio dirželio / kilimėlio išardant darbalaukį?

Kompiuterio darbalaukis

Kompiuteriai, kurie paprastai neturi integruoto ekrano ir yra skirti nejudėti.



Rep: 166



Paskelbta: 2010 06 24



Gerai. Turiu nenaudojamą darbalaukį ir noriu jį išskleisti, kad jame būtų naujesnių dalių (šiuo metu veikia „Pentium 4“). Ar man tikrai reikia antistatinio dirželio / kilimėlio? Kodėl?



PS: jos nepaliesta nuo 2007–2008 m

Ačiū iš anksto

Atnaujinti

uhhh, ar man vis tiek reikia antistatinio kilimėlio?



Komentarai:

taip, jums reikia ESD dirželio ir kilimėlio, kad pajustumėte šoką, reikia beveik 3000 voltų statinio, o elektrinių komponentų kepimui nešiojamojo kompiuterio viduje reikia tik 100 voltų statinio. Visada naudokite esd dirželį ir kilimėlį dirbdami su kompiuteriais, VISADA

2019 08 24 pateikė Reksas Klarkas

Aš turėjau per daug komponentų, „mirusių atvykus“, kuriuos turėjau prarasti, nes nenaudojau antistatinio dirželio ... tai pats neįtikėtinas požiūris į tai, kad nesilaikau geriausios praktikos standartų, „nes aš žinau geriau“ nei ne suprasti elektronikos ir elektros pagrindus. Nuostabu...

2020-01-28 pateikė Čili Starz

17 atsakymų

Pasirinktas sprendimas

Atstovas: 12,9 tūkst

Kadangi čia yra prieštaringų atsakymų, leiskite man pabandyti paaiškinti:

Tai nėra gyvybiškai svarbu jūsų saugumui arba jūsų kompiuterio elektrinių komponentų saugumui, nes naudojate antistatinį dirželį / kilimėlį. Tai sakant, visiškai nieko nepakenkia jo naudojimas ir tai tikrai padės užtikrinti, kad viskas, ką darai, yra saugiau .

Anekdotiškai (paimkite tai su druska druskos): Aš daugiau nei dešimtmetį atsainiai atlikau kompiuterių taisymą ir pats niekada nenaudojau antistatinio dirželio / kilimėlio. Niekada netrumpinau nė vieno komponento, kurį dirbau, bet tikrai rizikavau nenaudodamas riešo dirželio.

Kaip Ar tikrai reikia antistatinio dirželio / kilimėlio išardant darbalaukį? , jei imsitės kitų būtinų atsargumo priemonių, jūs gali išsisuk be jo. Tai daugiau klausimas, kaip jums patogu įsitikinti, kad visada laikotės įžemintos važiuoklės, ir kiek esate įsitikinę, kad netyčia kažko neapsaugosite. Jei ką nors sugadinsite, tikrai gailėsitės, kad nebuvote atsargesni - tai tik rizika, kurią norėjau prisiimti.

Pavyzdžiui, „iFixit“ parduoda gana pigiai ir efektyviai Antistatinis riešo dirželis .

Antistatinis riešo dirželio vaizdas' alt=Produktas

Antistatinis riešo dirželis

7,99 USD

Komentarai:

Taylor, jūs tikriausiai remontuojate biure su plytelėmis išklotomis grindimis. Daugelis žmonių savo namuose remontuos daug kilimų. Aš nuėmiau visą kilimą savo namuose ir pakeičiau jį „Saltilo“ plytelėmis. Neįtikėtinas laikas, praleistas bandant diagnozuoti, ir komponentai, patekę į ESD, pakeis jūsų nuomonę.

2015-04-18 pateikė meras

Sutiko Majeris! Tai metų laikas yra blogesnis! Klausimas yra tai, kad jūsų klimatas vaidina didelę dalį statinės elektros energijos kiekio (kas yra ESD). Drėgnoje aplinkoje įprasta susidurti su ta pačia rizika, kurią daro labai sausa aplinka. Taigi viduryje žiemos Aliaskoje arba sahros dykumos viduryje tai yra būtina!, Vidurio Amerikos lietaus miško viduryje arba lietingą dieną pavasarį Mičigane, ne! Žaisk saugiai, naudokis tinkamomis atsargumo priemonėmis!

2015-04-19 pateikė Ir

Jei naudojate sausą medžio stalą ar pjaustymo lentą (nelaikančią drėgmės), dėvėkite trumpus rankoves iš medvilnės, marškinius su rankovėmis, palieskite ir laikykite važiuoklę, dirbdami su sistema, naudokite antistatinį maišelį, kurio dalis buvo įmanoma, mažai judėkite, likite nuo kilimo, dirbkite, kai oras nėra labai sausas, tik rankas laikykite už jų kraštų ir nelieskite grandinių, greičiausiai viskas bus gerai. Prisiminti. Tai, kad nematote ar nejaučiate smūgio, nereiškia, kad elektrinis komponentas nėra sugadintas, kad sugestų iš karto ar kurį laiką ateityje.

2015-08-28 pateikė Allenas Scottas

Taigi ar geriau laikytis šių atsargumo priemonių taisant tam tikrus dalykus, pvz., Kompiuterius, o ne mažesnius dalykus, pvz., „IPhone“? O gal tai būtų priešingai? Nematau daug atsargumo kalbant apie žmones, taisančius telefonus ...

„Samsung“ pastaba 4 nebus apmokestinta

2016 12 07 pateikė Feliksas Robinsonas

Kaip IKT studentui, kodėl svarbu žinoti įprastas kompiuterio problemas?

2020-11-10 pateikė ritinys

Rep: 675,2 tūkst

Jei elektronika pateks į ESD, tai privers jus veržtis. Operatyvioji atmintis dažniausiai nukenčia, tačiau tai sukels protarpines klaidas ir keistus gedimus, kurie ne visada pasireiškia diagnostikoje. Aš kelias dienas bandžiau išsiaiškinti, kas buvo blogai su ESD hit mašina. Kilimėlis turi apsaugoti nuo ESD (elektrostatinės iškrovos), kuris gali smarkiai pažeisti elektronines dalis. Čia yra „Wiki“: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

Štai mano buvęs atsakymas šiuo klausimu: galite sukurti statinį krūvį dėvėdami beveik viską. ESD (elektrostatinė iškrova) 1/10 veltinio smūgio gali sunaikinti RAM ir kitus elektroninius komponentus. Jei jūsų sieniniai lizdai yra įžeminti, galite atsisėsti. Pasiekite ir palieskite centrinį plokštės varžtą. Jei vis dar nerimaujate, vietiniame „Radio Shack“ galite nusipirkti riešo įžeminimo diržą, kuris kišamas į sieną už mažiau nei 5,00 USD, arba galite naudoti įžemintą kilimėlį.

Taip pat pažvelkite į tai: Elektrostatinės iškrovos (ESD) valdymas

Tiems, kurie mano, kad esu riešutas, prieš atsakydami atlikite nedidelį tyrimą šia tema. Čia pateikiama jo pamoka: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Štai daugiau iš ESD asociacijos: http://www.esda.org/

Komentarai:

Bet kokie yra įprasti nešiojamojo kompiuterio ESD pažeidimo simptomai ir kai kurie iš šių keistų gedimų? Ne kartą mačiau čia su tuo susijusį įrašą, o ten, kur padaryta išvada, gee, darn, mes praradome dar vieną dėl ESD žalos! Spėju, kad tai ir praranda mane - žmonės kalba apie šią problemą voodoo ir prietarų lygiu, o ne kalbėdami apie apčiuopiamus simptomus, į kuriuos iš tikrųjų galima atkreipti dėmesį, todėl man sunku į tai žiūrėti rimtai. Tai man primena visą „kaip tinkamai prižiūrėti nešiojamojo kompiuterio akumuliatoriaus“ problemą.

2010-09-12 pateikė rdklinc

Aš esu suplėšytas šiuo klausimu. Aš sutinku su Mayer dėl pagrindinės statinės apsaugos idėjos. To išmoko ir naudojo kaip dirbantį techniką tiek kariniame jūrų laivyne, tiek didelėje kompiuterių taisymo įmonėje. Tai sakiau asmeniniame pastate ir taisant kompiuterius, daugiau ar mažiau seku Taylorą ir rdklincą. Taigi, atsižvelgiant į visus dalykus, visiems trims suteikiu +

2010-09-12 pateikė rj713

Rdkl, jūs turite pakankamai atsarginių dalių, kad galėtumėte tai išbandyti. Specialiai užfiksuokite RAM atmintinę ir pažiūrėkite, ar ji rodoma atliekant bet kurį RAM testą. Šis klausimas man suteikė daugiau sielvarto, kad kas nors kitas kompiuterių pasaulyje. Turiu „iMac G5“, prie kurio dirbau dvi savaites, ir jis tiesiog nėra teisingas. Viskas veikia iki paskutinių 2%. TAI NETURI MATERIŠKŲ SIMPTOMŲ. Viskas veikia gerai, kol ne. Elektros smūgis, kuris sustabdo jūsų širdį, dažniausiai neturi simptomų, tačiau jis yra tikras. Tai jus nužudys arba sugrąžins.

2010-09-12 pateikė meras

Nes žalos simptomai gali būti labai įvairūs. Norint užfiksuoti bet kokį galimą ESD simptomą, prireiks milijonų dolerių ir 900 puslapių storos knygos. ESD gali ištirpinti daugelio elektronikos elementų grandines. Šis ryšys dabar gali būti nelabai svarbus. Jis gali būti tik susilpnėjęs, bet galiausiai gali mirti po savaitės, mėnesio ar vėliau.

2015-08-28 pateikė Allenas Scottas

Kompiuterių technologijų srityje dirbau daugiau nei 25 metus. NIEKADA nenaudojau riešo dirželio ar kilimėlio. Dirbo per griaustinį ir žaibą .. dirbo ant kilimo. NIEKADA NIEKADA NIEKADA „Šokiravau“ ar „neuždariau“ JOKIŲ kompiuterių ar jų komponentų. Tik sakau ... Riešo dirželis yra per aukštas.

2020 05 22 pateikė Klaudija

Repas: 409 tūkst

Palaikau Mayerso poziciją (suteikta šiek tiek vėlai dialoge)

Turėtumėte naudoti įžeminimo diržą ir kilimėlį, sujungtą su geru įžeminimo tašku. Kartais aš apgaudinėju. Bet aš tai darau prijungdamas įrenginį, prie kurio dirbu, (tik įžeminimo laido įrenginius) ir išjungtą. Tada viena ranka laikau metalinę važiuoklę, kad būtų toks pat įtampos potencialas kaip ir prietaisas, ir mano naudojami įrankiai, niekada nieko nejudinu ir neliečiu.

Klausimas yra tai, kad jūsų klimatas vaidina didelę dalį statinės elektros energijos (ESD). Drėgna aplinka nesusiduria su ta pačia rizika nei labai sausa aplinka. Taigi viduryje žiemos Aliaskoje tai yra būtina, lietaus miške Centrinėje Amerikoje ne taip jau reikia.

Gerai - koks įrodymas, kad yra jokios žalos nenaudojant? Žala ne visada būna momentinė, dažnai gali užtrukti kelias dienas ar metus ar dvejus. Dėl kurių daugeliui sunku patikėti, kad tai buvo veiksnys.

Kai dirbau IBM, jie pateikė mums labai patrauklų demonstracinį variantą. Naudodami elektroninį mikroskopą, jie mums parodo grandinę, kurioje buvo bandymo laidai, iš kurių mes pritaikėme ESD įkrovą. Savo akimis matėme, kaip teritorija garuoja ir sugadinama. Mes tai darėme tris kartus su skirtinga įtampa, du parodė žalą, bet vis tiek dirbo. Buvo aišku, kad žala susilpnino mikroschemą, nes ji galutinai nepavyko.

Rep: 61

Absoliučiai, jei jūs ketinate turėti ilgalaikę, mažiau problemų turinčią įrangą.

Pirma, kilimėlis ir diržas turi būti naudojami, kai įranga nėra maitinama. Kilimėlis turėtų būti įmirkytas metalu, kad padėtų išsklaidyti krūvius, jei ant kilimėlio naudojate įtampą turinčią įrangą, jei galite sužeisti save ar savo įrangą.

Antra, diržas turėtų išsklaidyti jūsų krūvį į žemę lėtai, o kilimėlis turėtų vėl išsklaidyti bet kokį įrangos krūvį į žemę. Taigi, palietę savo įrangą, jūs ir įranga turėtumėte turėti tą patį potencialą, taip apribodami bet kokį elektros srautą.

Dešimt metų kariniame jūrų laivyne dirbau su elektronika, jie buvo lipdukai, skirti naudoti kilimėliams ir diržams. Jie išleido dideles pinigų sumas programai ir mokymų metu pateikė mikroskopinius ESD padarytos žalos vaizdus. Daugelis žmonių nemato žalos, kurią sukelia ESD, tačiau visi, kurie žino elektroniką, ją naudoja. Jūsų procesorius yra apsaugotame krepšyje, taip pat jūsų RAM, pagrindinė plokštė, GPU ir kt. Visi gamintojai pripažįsta jo svarbą. Aišku, „dauguma“ žmonių eina jų nenaudodami, tačiau 25 USD kilimėlis ir dirželis jums yra mažos investicijos, kam rizikuoti.

P.S. Visada girdite apie žmones, turintius keistų problemų dėl naujos įrangos, DOA įrangos ir kt., Kai kurie, tikiu, yra susiję su ESD žala. Korporacijos jį naudotų, jei nemanytų, kad tai būtina, nes tai padidina gamybos sąnaudas.

Rep: 33,8 tūkst

Niekada nenaudojau ir nemačiau žalos, kuri būtų priskirta jos nenaudojimui. Atsižvelgiant į šiuos taip diskutuotinus klausimus, paprastai atsakoma, kad ne, tai tikriausiai nesvarbu. Jei taip būtų, įrodymai būtų kur kas aiškesni. Aš turėčiau omenyje, kad nepatarčiau dengti šepetėlių kilimėlių toje vietoje, kur taisote kompiuterius, perkate ne tokius akivaizdžius daiktus, sakyčiau, kad jums viskas gerai.

Rep: 49

Šis yra tikrai labai paprastas. Aš buvau profesionali kompiuterių technologija visą savo suaugusiųjų gyvenimą, daugiau nei 20 metų. Jei ketinate pririšti ranką prie ko nors dirbdami prie savo kompiuterio, kodėl gi ne tik pirmyn ir uždėję antrankius prie galinės diržo kilpos? Tai pavyks maždaug taip pat, yra mano mintis. Taip, yra daugybė žmonių, kuriems patiktų meilė, kad jums parduotų trisdešimt penkis centus medžiagų ir gamybos sąnaudų tik už 20 USD, bet tiesa? Visada turėkite įprotį ranką laikyti metaline važiuokle, kuri yra kiekvieno kompiuterio, serverio, prekybos vietos terminalo ir kt. Vidinė sistema. Jis turi turėti tą metalinę sistemą, nes specifikacijos reikalauja, kad kiti dalykai būtų įžeminti. iki, kad būtų išvengta gaisro. Statinis yra dėl skirtingo elektrinio potencialo (įsivaizduokite, kad jūsų kūnas yra didelis ole kondensatorius, nes iš tikrųjų jis yra. Jūsų kūnas ir jo sugebėjimas išlaikyti elektrinį potencialą yra jutiklinio ekrano technologijos kertinis akmuo, tiesą sakant.) Tarp dviejų objektų, ir jis išleidimą, panaikindamas tą skirtingą elektrinį potencialą. Tačiau jūsų kompiuterio korpusas visada saugiai iškraus statinį, jei tai yra pirmoji kompiuterio dalis, kurią paliesite. Tiesiog įpraskite fiziškai pernešti jį aplink suolą ta važiuokle be pirštinių rankos, ir jums bus gerai. Niekada per 20 metų nenešiojau riešo dirželio. Ne kartą per 20 metų aš nužudžiau dalį su statine. Tiesą sakant, lažinuosi, jei jūs stovėtumėte už profesionalų suolo ir norėtumėte sukeisti ir sudeginti 40 remonto darbų per pamainą, o jūs ištrauktumėte riešo dirželį? Jūs labai juokiatės iš pašaipų, esančių už nugaros, kaip išangės sulaikančių OKS atvejų. Statiškas riešo dirželis yra beviltiškas sprendimas ieškant problemos, ir aš jus patikinu. Visi, kurie tvirtina, kad jums to reikia, nedirba produktyviai dirbdami su rimta aparatūra.

Atnaujinti

Juokinga, net ir darbe esantys žmonės kartais perka į šią nesąmonę - aš neturiu omenyje nesąmonių, tokių kaip ESD nėra, bet nesąmonė, kad reikia daryti bet ką, išskyrus iškrauti kūną iki važiuoklės. Aš net mačiau ką nors pažymėtą „ESD žala“ išeinančiame stelaže, jį ištraukiau ir ne ... jūs tiesiog atrodėte nepakankamai sunkiai, yra žinomų problemų dėl bet kokios RAM su „Adolf“ 2.0b lustais iš to ODM, kuris veikia per šį kitą neaiškų VIA lustų rinkinys „freeBSD“ .... padalinkite 2 GB RAM į dvi plokštes ir ta keista klaida, kurią turite, visiškai sustos. Mano požiūriu, dirbti mažų kompiuterių parduotuvių gale - „ESD žala“ yra visuotinė diagnozė, ir aš maždaug pusę laiko galiu rasti problemą ir ją išspręsti. Manau, kad daug maitinimo šaltinių su išpūstais 12 voltų bėgiais po blogų perkūnijų pažymima „ESD žala“, kai taip nėra. Atsakydamas į asmenį, paskelbusį visus tuos nuostabius ESD vadovus? Mes negalime žinoti, kas rašė vikipediją, ne iš tikrųjų, bet pastebiu, kad beveik visi kiti jūsų sąraše yra patogūs, turi riešo diržus, kurie parduodami už 1200% antkainį ... Ar klystu, įtarinėdamas teiginius, kad jos tikrai reikia, kai aš visiškai ignoravau tai profesionaliai per visą savo karjerą ir dar nepakenkiau vienai daliai? Žinau, aš galiu tai žinoti, nes jei bėgčiau turėdamas ESD problemų, mano RMA numeriai apie įdiegtą naują aparatinę įrangą tai atskleistų.

Komentarai:

Taigi, IBM, HP ir „Apple“, norėdami įvardyti keletą bendrovių, kurios į tai žiūri labai rimtai, yra šlapios. Nemanau! Jūs aiškiai esate. Jūsų sukurta žala ne visada matoma tuo metu, kai pritaikėte logiką. Turite šiek tiek perskaityti techninius dokumentus IEEE svetainėje.

2014-05-28 pateikė Ir

ESD egzistuoja? Sutikite.

ESD gali nepaprastai pakenkti aparatinei įrangai? Taip pat sutikite.

Manau, kad jūs neatsižvelgiate į darbo jėgos kaupimą, mokymą, kultūrinius skirtumus, o jūs taip pat turite omenyje korporacinę politiką, tarsi ji kada nors būtų turėjusi proto.

Ar tai juos teisina? Tai tikrai taip yra, jei patikite, kad kompiuterio komponentus tvarko ne tas žmogus.

Tačiau ...

Tai yra paprastas trečios klasės matematikos lygis. Kiekviena nauja dalis, kurią paliečiu (ir kiekvieną dieną paliečiu tonas), yra priskirta man duomenų bazėje, laikotarpis. Kiekviena dalis, kurią siunčiu atgal į ODM, taip pat yra lentelėse. Jei turėčiau problemų dėl ESD, mano skaičiai nukryptų nuo gamintojo gedimų rodiklių pagal dydį, o jie paprasčiausiai to nedaro. Tai nėra mano nuomonė, tai yra nenuginčijamas matematinis faktas. Nenaudoju riešo dirželio ir nesuvokiu jo poreikio. Tai, ką daro „Apple“ užjūrio gamintojai, yra visai šalia to.

2014-05-29 pateikė Robertas Scottas

Jūs tik tvirtinote, kad turiu klysti, nes žmonės, kuriuos suvokiate kaip „ekspertus“ šioje srityje, tvirtina, kad to reikia - ir galbūt taip yra, jei valdote daug žmonių iš Kinijos kaimo darbo jėgos fondo ... Aš nenorėčiau neturite apie tai minties, tvirtinu, kad neturiu patirties dirbant užsienio gamintojui. Bet bandyti pareikšti ką nors yra teisinga, nes „tai, tas ir kita ekspertų grupė taip sako“ yra akivaizdžiai linksma - pirmaujantys ekspertai vienu metu manė, kad žemė yra visatos centras, kad pasaulis yra plokščias ir tt, ir tai, kad nuomonė yra populiari ir ar ji turi realų poreikį, pagrįstą patirtimi, yra du dalykai, kurie yra visiškai nesusiję - gaila jūsų pozicijos šioje diskusijoje, kad galiu pažodžiui nurodyti tūkstančius atvejų, kai visas ekspertai pasirodė visiškai neteisingi. Kiek man rūpi? Nebent jūs tai darote profesionaliai ir turiu omenyje visą dieną, jūs vis tiek neturite patirties, kad galėtumėte paremti savo nuomonę.

2014-05-30 pateikė Robertas Scottas

Ažiotažas pagrįstas tuo, kad įmonės jaučia pareigą vykdyti suvokiamą atsakomybę. Didelė įmonė negali sakyti „mums nerūpi ESD“, nes tai atrodo neatsakinga, todėl jie stengiasi pirkti tinkamus saugos gaminius, nors niekas niekada nebuvo matęs žalos, tiesiogiai susijusios su ESD. Remontas yra logiška ir įrodymais pagrįsta disciplina, tačiau ESD yra bogeymanas, kurio neįmanoma užfiksuoti, todėl tikėjimas juo skrieja į akis tiems, kurie laikosi logiško požiūrio. Nurodymas „IBM, HP ir Apple sutinka, kad jis egzistuoja, taigi ir aš taip pat“ pažeidžia šį požiūrį. Mes tiesiog neturime galimybių išbandyti ESD, kaip mes darome, tarkime, blogą optinį diską. Atlieku tūkstančius remonto darbų per metus ir niekada negalėjau galutinai padaryti išvados, kad ESD padarė kokią nors žalą ar kad ESD paveikė mano verslą. ESD yra tikras, jei esate mokslininkas laboratorijoje, turintis tinkamas priemones, kad galėtumėte tai išbandyti, tačiau daugumai tai tiesiog pervertinta ažiotažas ir tai nėra realus praktinis rūpestis.

2014-05-30 pateikė rdklinc

Kas yra ESD? Laisvi elektronai, judantys. Kas yra kompiuterio komponentas? Praktika bandyti valdyti laisvuosius elektronus, judančius darbui atlikti. Trumpai pakalbėkime apie faktinius elektrinių komponentų, pagamintų gamybos procesuose, pavyzdžiui, litografijoje, jautrumą - jie yra tokie jautrūs, kad tai absurdas. Pakankamai atidžiai žiūrėkite į komercinių procesorių specifikacijas įrenginiuose, skirtuose absoliučiai kritinei duomenų infrastruktūrai, ir rasite skaičių apie klaidas, kurias kartais sukelia kosminis spindulys, dėl kurio jis praleido lusto pakuotę ir gamino nemokamą elektroną. Nepagrįstas? Ne, tai dar labiau nesupranta, kas yra pagrindas. Įžeminimas yra žemės naudojimas kaip milžiniškas kondensatorius. Tai pasakius, VISOS grandinės yra įžemintos - žemė yra ta dalis, kuri priverčia elektronus tekėti ratu, sukurdama grandinę. Elektronika tokia jautri, kad jonizuojančiosios spinduliuotės kiekis, išsiskyręs iš jūsų bato pado, ją sunaikintų.

2014-05-30 pateikė Robertas Scottas

Rep: 377

Jums nereikia antistatinio kilimėlio ar riešo dirželio. Geriausia, jei jis bus prijungtas, ir atjunkite maitinimo jungtį nuo pagrindinės plokštės. Dirbdami įsitikinkite, kad viena ranka arba dilbis paliečia metalinę korpuso dalį. Aš esu lauko technologija ir niekada nešiojausi kilimėlio ar dirželio. Tiesiog imkitės kitų būtinų atsargumo priemonių.

Rep: 187

Ne. Tiesiog atjunkite visas elektros lizdus, ​​visus išorinius įrenginius ir įrenginius iš mašinos ir palieskite ką nors metalinio, kad likusi statinė elektros dalis liktų likusi (ypač jei turite kilimų!).

Komentarai:

Morrisas Levy, tu visiškai teisus. Tačiau į šį klausimą buvo atsakyta maždaug prieš metus ir atsakymas buvo priimtas. Tikiuosi, kad galite pateikti gerų ir naudingų atsakymų, tokių kaip šis, į dabartinius klausimus ....-)

2011 04 19 pateikė oldturkey03

Rep: 245

Tikrai, jums nereikia antistatinio dirželio - kilimėlio.

Jei jums nerūpi, kas gali nutikti jūsų kompiuterio dalims, nenaudokite jo.

Diržas leidžia išvengti elektros srovės išleidimo ant grandinių ir jautrių elektroninių komponentų, kurie nebegali veikti, jei gauna tam tikrą statinį elektrą.

Taigi gera juo naudotis.

Komentarai:

Vienas iš būdų pažvelgti į tai yra kaip pasakyti kam nors saugu bėgti per raudonas šviesas tol, kol niekam nepataikysi ir nepataikysi, tada tai mirtina! Jose, teisingai, žmonės turi į tai žiūrėti rimtai, nes ESD yra reali grėsmė elektronikai. Jei dirbate su savimi, rizikuojate. Jei, kita vertus, dirbdami su kažkieno daiktais, geriau naudokite gerą ESD praktiką!

2012-11-14 pateikė Ir

Um i just .. Įjunkite ir išjunkite kompiuterį, kol užges galinė žalia lemputė.

2019 02 22 pateikė „BLANCEDRHINO78“ žaidimai

Rep: 13

Tol, kol jūsų įrankis įžemintas, turėtų būti gerai ... prijunkite maitinimo stygą, mums Malaizijoje mūsų stygos yra įžemintos ..

Rep: 13

Kas yra taip sunku, tiesiog iš anksto imkitės atsargumo priemonių ir baigkite darbą.

Komentarai:

puikus komentaras!

2015-12-21 pateikė vincent chirafisi

Rep: 43

Gerai, aš pridėsiu vieną knygoms ... Antistactic Mat? Žinoma, jei ketinate sujungti kompiuterį, prie kurio dirbate. Dalių montavimas ir pašalinimas, jei reikia, suteikiant darbo sritį. Antistatinė apyrankė? Aišku, ar norite tvarkyti jautrius statinius įrenginius.

Bet jūs tikrai neturite eiti į tą kraštutinumą, jei norite tai padaryti namuose ir greitai. Pats kompiuterio dėklas, prijungtas ir išjungtas, vis tiek suteikia pagrindo, tiesiog įsitikinkite, kad maitinimo juostoje arba maitinimo šaltinio gale yra išjungtas maitinimo jungiklis. Vienąja ranka palietus metalinį korpusą, iškris statinis.

Saugokitės aštrių kraštų. Jei nesate tikri, palikite tai ramybėje. Naudokite savo rizika. „ZAPPED“ kompiuterio remontas gali kainuoti brangiai. Aš asmeniškai niekada neturėjau jokių problemų.

Rep: 25

Visi norėjo išvengti skirtingo požiūrio į ESD žalą (todėl mano, kad tai padaryti būtina). Kadangi esu tingus ir nenoriu vargti dėl riešo dirželių ir pan., Mano asmeniniai pageidavimai yra tiesiog užkirsti kelią ŠKL. Mano būdas yra bevielis, aš tiesiog sukūriau mažą ventiliatorių, kurį vedė 2 vnt. Joniniai kvadratai virš mano darbo srities. Niekada daugiau nesijaudinkite dėl procedūrų. Lengva, efektyvu ir kas nors kasdien susiduria su jautriais prietaisais, o tai nebrangu.

Komentarai:

Ką??? Ventiliatorius su jonų sistema priekyje nesuteikia jokios ESD apsaugos. Viskas, ką jis daro, yra pašalinti statinį krūvį oro sraute. Išleiskite pinigus pigiam ESD riešo dirželiui ir kilimėliui.

2012-11-13 pateikė Ir

Aš tiesiog įjungiu ir išjungiu savo kompiuterį, kol neišjungus žalios lemputės užpakalinėje dalyje, neįsijungia.

2019 02 22 pateikė „BLANCEDRHINO78“ žaidimai

Sveiki, @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Kaip iš savo kūno išskirti statinę elektrą, kuri taip pat gali pakenkti ESD elektroniniams prietaisams?

Vien dėl to, kad išeikvojama likusi elektroninių prietaisų galia, jie nėra apsaugoti nuo ESD pažeidimų, kuriuos gali sukelti jūsų valdymas.

2019 02 22 pateikė jayeffas

Rep: 1

Svarbu atjungti laidus, paspausti maitinimo mygtuką, kad išsikrautų likę įkrovimai, ir vis tiek įžeminti sistemą, kurioje ketinate dirbti. Tai padės apsaugoti komponentus ir remonto techniką. Naudojant sistemą antžeminiai mokesčiai negali būti sukurti, tačiau jei jūs neįžeminate savęs ir sistemos, gali atsirasti įkrovos, kurios gali pakenkti komponentams ir jūsų sveikatai. Dirbant kompiuterio korpuse, visą laiką būtina uždėti riešo diržą.

Nelsonas, 2013 m. Gegužės 3 d

Komentarai:

Nors jūsų atjungimo idėja gali apsaugoti jus nuo kenksmingos linijos įtampos (110/220 voltų). Tai pašalina tai, ko jums reikia apsaugai nuo EDS, jei neturite tinkamai įžeminto kilimėlio ir riešo dirželio, iš kurio galėsite dirbti. Jei prietaisas naudoja nuimamą kintamosios srovės laidą ir turite atsarginių dalių, galite nukirpti laido maitinimo mentes palikdami tik žemės kaištį, dabar patenkinsite abu poreikius (naudodamiesi riešo dirželiu, pririštu prie metalinio dėklo). Kalbant apie jūsų sistemos iškrovimą, tai buvo prasmingiau prieš daugelį metų, kai mes turėjome CRT, kurie naudojo aukštą įtampą (800 ~ 1000 voltų nuolatinė srovė) ir didelius kaupiklius. Šiandien tik maitinimo šaltiniuose yra dideli kondensatoriai, o aplink juos dažniausiai yra ekranai, kad būtų apsaugotas poveikis. Kalbant apie CRT, jums reikėjo naudoti specialų įrankį, kad juos iškrautumėte (5 omų 15 vatų rezistorius su bandymo laidais), nes laikydami maitinimo mygtuką jie nebus išsikrovę (tiesą sakant, neradau, kad laikykite maitinimo jungiklį taip pat iškraunant maitinimo sistemos kondensatorius)

2013-06-07 pateikė Ir

Rep: 1

Sveiki, aš rekomenduočiau tai padaryti, jei norite naudoti senas dalis kitame kompiuteryje

Rep: 23

Kai aš taisydavau asmeninius kompiuterius pragyvenimui, mums išduodavo riešo dirželius. Man buvo įdomu, ar tai labiau susiję su tuo, kaip profesionaliai pasirodome, turint omenyje, kad tai buvo lauko paslaugos namuose ir biuruose.

Aš pats anksčiau palikdavau prijungti pagrindinį įrenginį, jei reikia, išjungus minusą, kad byla būtų pagrįsta. Jūs tikrai negalite dirbti viduje neliesdami korpuso, todėl ir jūs esate įžemintas. Dar kai buvau studentas, savo elektronikos projektams virtuvėje naudodavome nerūdijančio plovimo mašiną.

Anksčiau man atrodė, kad dirželis yra skausmas, nes jis visada užklumpa daiktus, be to, jei ne piršto gale, man įdomu, kaip gerai atsikratyti visų įkrovų.

Kaip sakė kiti, tikrai negalima pakenkti (nebent pagausite ant dėklo) dėvėti.

Rep: 31

Ne visai. Tiesiog atjunkite visą maitinimą nuo darbalaukio mažiausiai 5 minutes prieš jį išardydami.

Komentarai:

Thx D

2010 06 24 pateikė Terrifiedz

Šis atsakymas neteisingas. Statinė elektra kaupiasi ant jūsų nepagrįsto kūno. Aš visada laikau maitinimo laidą prijungtą prie maitinimo šaltinio ir tiesiog paliečiu bet kokią metalinę dalį, esančią viduje, prieš liesdamas plokštes.

22 metai tai daro kiekvieną dieną - nulis problemų.

2010 06 26 pateikė Vic

Terrifiedz