Kaip susieti RAM modulius „iMac 27“?

„iMac Intel 27“ tinklainės 5k ekranas

A1419 / EMC 2806 modelis / 2014 m. Pabaiga arba 2015 m. Vidurys. 3,3 arba 3,5 GHz „Core i5“ arba 4,0 GHz „Core i7“ (ID „iMac15,1“) EMC 2834 2015 m. Pabaiga / 3,3 arba 3,5 GHz „Core i5“ arba 4,0 GHz „Core i7“ („iMac17,1“) Visi su „Retina 5K“ ekranais



Rep: 83



Paskelbta: 2015-04-13



Sveiki, ką tik atnaujinau savo „iMac“, prie nesugadinto 8 GB (2x4 GB) pridėdamas 16 GB (2x8 GB). Kadangi aš žinau, bet galiu klysti, moduliai turėtų būti susieti, kaip aš turiu tai padaryti?



Dabar jau pabandžiau fiziškai uždaryti į 4 turimus padėklus panašių modulių (4 GB su 4 GB, 8 GB su 8 GB).

Tai konfigūracija, kurią gavau iš sistemos informacijos (RAM moduliai susieti tame pačiame banke)

BANK0 / DIMM0 8GB



BANK1 / DIMM0 4GB

BANK0 / DIMM1 8GB

BANK1 / DIMM1 4GB

Ar tai teisinga, ar turėčiau juos įdėti pakaitomis, kad turėčiau tuos pačius modulius, susietus su tuo pačiu DIMM?

Ačiū už jūsų pagalbą

Pranciškus

6 atsakymai

Pasirinktas sprendimas

Repas: 409 tūkst

Nykščio taisyklė yra užpildyti banką tuo pačiu moduliu. Atrodo, ką jūs čia padarėte.

Bankas0 8GB (2 kartus)

1 bankas 4 GB (2 kartus)

Komentarai:

Ačiū, man kilo abejonių, nes nesugadinta konfigūracija apėmė du modulius dviejuose skirtinguose bankuose. Tačiau viskas dabar veikia puikiai, todėl laikantis nykščio taisyklės duota gerų rezultatų!

2015-04-13 pateikė nobilif

Jei nuo 2015 m. Iki 2017 m. „IMac“ nepasikeitė RAM išdėstymas, esu tikras, kad tai neteisinga.

išjungti 3-osios kartos „iPod nano“

Ką tik atnaujinau atmintį savo 2017 m. „IMac“ ir bandymai su „Geekbench“ rodo, kad modulius iš tikrųjų turėtų suporuoti DIMM lizdas, o ne bankas.

Skirtumas taip pat reikšmingas. Turėdamas tuos pačius modulius skirtinguose bankuose, gaunu 30 GB / s atminties pralaidumą, o to paties banko moduliai (bet skirtingi DIMM lizdai) atminties pralaidumas sumažėja iki 16 GB / s.

(Atrodo, kuri modulių pora kurioje DIMM lizdoje nėra jokio reikšmingo skirtumo. Testą atlikau tik po vieną kartą, nes skaičiai buvo taip arti.)

2017-08-17 pateikė Andreas Mayer

Andreas teisus! Dėl jo komentaro pakeičiau RAM užsakymą pagal jo pasiūlymą, o mano visiškai naujas „iMac“ dabar „Geekbench“ veikia DAUG greičiau. (kad pakartotume, RAM poros NETURI būti viena šalia kitos, jos turėtų būti išdėstytos, ty 1 ir 3 angos 1 porai, 2 ir 4 angos 2 porai.

2017-12-28 pateikė Stephenas Suessas

@danj Kitiems gali būti naudinga, jei ištrinsite šį įrašą, nes jis neteisingas ir atsižvelgiant į jūsų reputaciją šioje svetainėje, atrodo, kad žmonės naudoja jūsų neteisingus patarimus, o ne „Apple“. Žiūrėkite kitą mano komentarą, kad pagal JEDEC standartus bankas nėra atminties modulių rinkinys, o atminties modulį (fizinį ar loginį) sudaro bankai. Taigi, kai 2 fizinės avino lazdos sudaro vieną loginį DIMM, pirmoji lazda gauna banko 0 (BA0) adresą, o antroji - BA1 adresą. Atminties_bankas ir Interleaved_memory gali padėti geriau paaiškinti.

TLDR: tikslinga grupuoti identiškų avinų lazdeles, kad jos turėtų tuos pačius DIMM numerius (ir vienam bus priskirtas 0 bankas, kitam - 1 bankas).

2020 04 15 pateikė Adamas Dunnas

@ Adam Dunn - Tu teisus, tai netvarka! Bet aš tai teisingai, „Apple“ supainiojo mus su nelyginiais terminais!

Banke turi būti tos pačios RAM lustai. Dabar pažvelkime į šio įrašo laiką 2015 m., Kur tuo metu SO-DIMM, kur vis dar nustatomi kaip diskretiški vienetai, nematomi kanalo kontekste. Pridurti šį „Apple“ buvo aišku kaip purvas! Taigi mes neturėjome jokių patarimų iš jų! Bent jau „Apple“ sužinojo, pažvelkite į naują „Mac Pro“ atmintį, kuri apima visus dailiai išdėstytus elementus!

Taigi, jei atrodote kaip senesnės SIP / DIM suskaidytos logikos plokštės, rasite žymes toje pačioje RAM atmintyje banke. Taigi BANK0 būtų A rinkinys, o BANK1 - B diskinių diskų lustų rinkinys. Net originalus „Macintosh 128“, kuris naudojo DIMM, taip pat buvo pažymėtas tokiu pačiu būdu.

Dabar mes žinome šį žodį DIMM čia turėjo būti KANALAS (Pradedant nuo 2011 m. „IMac“ modelių) Taigi visa RAM su nurodytu DIMM (skaičiumi) turi būti vienoda!

BANKAS yra nurodytame kanale, todėl teisingai paženklinti iš kairės į dešinę turėjo būti:

KANALAS 0 (DIMM 0 ) - BANKAS 0 & BANKAS vienas

KANALAS vienas (DIMM vienas ) - BANKAS 0 & BANKAS vienas

Dėkojame „Apple“, kad ji nenaudojo teisingų terminų ir turėjo suprasti savo purvą iš dešinės į kairę!

2020 04 16 pateikė Ir

Rep: 241

Perskaičius prieštaringus atsakymus, nusprendžiau atlikti keletą bandymų, norėdamas nustatyti, koks teisingas būdas pridėti (2 x 8 GB) RAM prie esamos (2 x 4 GB) RAM. Ir tokius rezultatus radau.

Išbandyta „iMac“ (27 colių 2011 m. Viduryje) „Intel Core i7“ - 3,4 Ghz su „High Sierra“:

  • Su tokia konfigūracija iš sistemos informacijos / atminties (BANK): ***

BANKAS 0 / DIMM0: 4 GB - DDR3 - 1333 Mhz

1 BANKAS / DIMM0: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANKAS 0 / DIMM1: 4 GB - DDR3 - 1333 Mhz

1 BANKAS / DIMM1: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

„Geekbench 4“ laidos ir atminties pralaidumas 8,76 GB / sek dėl Vienas branduolys ir 8,61 GB / sek dėl Daugiagyslis

(Visi rezultatai: https: //browser.geekbench.com/v4/cpu/101 ... )

  • Su tokia konfigūracija: Sistemos informacija / atmintis (pagal DIMM): ***

BANKAS 0 / DIMM0 : 4 GB - DDR3 - 1333 Mhz

1 BANKAS / DIMM0 : 4 GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANKAS 0 / DIMM1: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

1 BANKAS / DIMM1: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

„Geekbench 4“ laidos ir atminties pralaidumas 15,4 GB / sek dėl Vienas branduolys ir 16,6 GB / sek dėl Daugiagyslis

(Visi rezultatai: https: //browser.geekbench.com/v4/cpu/101 ... )

Gera konfigūracija norint išnaudoti „Dual Channel“, kad būtų pasiektas geriausias našumas „DIMM“ reiškia turėti tuos pačius RAM dydžius tuo pačiu DIMM skaičiumi.

Danielius

Komentarai:

Danielius (MQA) yra teisus. Tą patį derantį aviną reikia suporuoti su DIMM numeriu ir NE banko numeriu. Aš atlikau „Geekbench“ testą abiejose atminties konfigūracijose, patvirtindamas panašias išvadas. Ačiū Danieliui.

2019-04-04 pateikė Turtingas

Tai teisingas atsakymas. Atlikau tą patį bandymą naudodamas savo naujus 2x16GB modulius „iMac 27“ (2017)

Štai „Geekbench 4“ atminties pralaidumo rezultatas

BANKAS 0 / DIMM0: 16 GB

BANKAS 0 / DIMM1: tuščias

BANKAS 1 / DIMM0: 16 GB

1 BANKAS / DIMM1: tuščias

Vieno branduolio: 28,0 GB / sek

Daugiagyslis: 29,9 GB / sek

kaip pakeisti praplovimo vožtuvo sandariklį

-------------------------------

BANKAS 0 / DIMM0: 16 GB

BANKAS 0 / DIMM1: 16 GB

BANKAS 1 / DIMM0: tuščias

1 BANKAS / DIMM1: tuščias

Vieno branduolio: 16,6 GB / sek

Daugiagyslis: 16,0 GB / sek

-------------------------------

Tai galiu patvirtinti, kad „RAM“ moduliai turėtų būti įdiegti poromis po DIMM, o ne per „iMac 2017“.

2019-05-09 pateikė Justinas

2019 m. „IMac“ lizdai žymimi kitaip:

BANKAS 0 / A kanalas - DIMM 0

1 BANKAS / A kanalas - DIMM 1

2 BANKAS / B kanalas - DIMM 0

3 BANKAS / B kanalas - DIMM 1

Geriausias rezultatas yra tada, kai BANK 0 atitinka BANK 2, o BANK 1 - BANK 3.

2019 06 27 pateikė Deividas desJardinsas

Argi nemyli tik „Apple“!

Pirmiausia piktnaudžiaudamas žodžiu bankas ! Ir dabar pagaliau vartoju geresnį žodį Kanalas ! Bet vis tiek tai painioja!

Skirtingais kanalais užpildykite to paties dydžio SO-DIMM.

2019-08-07 pateikė Ir

@danj Kitiems gali būti naudinga, jei ištrinsite šį įrašą, nes jis neteisingas ir atsižvelgiant į jūsų reputaciją šioje svetainėje, atrodo, kad žmonės naudoja jūsų neteisingus patarimus, o ne „Apple“. Žr. Mano pirmiau pateiktą komentarą, kad pagal JEDEC standartus bankas nėra atminties modulių rinkinys, o atminties modulį (fizinį ar loginį) sudaro bankai. Taigi, kai 2 fizinės avino lazdos sudaro vieną loginį DIMM, pirmoji lazda gauna banko 0 (BA0) adresą, o antroji - BA1 adresą. https://en.wikipedia.org/wiki/Memory_geo ... ir https://en.wikipedia.org/wiki/Interleave ... gali padėti geriau paaiškinti.

TLDR: tikslinga grupuoti identiškų avinų lazdeles, kad jos turėtų tuos pačius DIMM numerius (ir vienam bus priskirtas 0 bankas, kitam - 1 bankas).

2020 04 15 pateikė Adamas Dunnas

Rep: 25

Ar įmanoma, kad tie patys RAM dydžiai turėtų būti DIMM, o ne BANKUOSE? Galbūt obuolys juos tiesiog vadina kitaip. Nes čia yra ekrano kopija, kaip iš gamyklos „iMac“ atrodo 12 GB.

Komentarai:

Ne, žodis bankas yra JEDEC standartai terminą ir teisingai jį naudoja!

„IMac“ naudoja a dviejų kanalų architektūra pasiekti didžiausią našumą Tarpinis to paties dydžio RAM moduliai. Taigi, kai turite du iš TAS PAT moduliai banke, jūs gaunate geriausią našumą!

Taip, jūsų RAM maišymas taip pat bus naudingas!

Bet dabar jūs verčiate kompiuterį traktuoti RAM kaip Vieno kanalo IR veikia lėčiausiu bendru RAS ir CAS greičiu iš visų jūsų įdiegtų RAM modulių!

2017 06 17 pateikė Ir

Taigi pakeisčiau modulius, nes aprašiau, kad BANK 0 turi tokio paties dydžio modulius (x2 2 GB), o BANK 1 - vienodo dydžio modulius (x2 4 GB).

Aišku, asmuo, atnaujinęs jūsų sistemą (tai nebuvo „Apple“), nežinojo, ką daro -} „Apple“ niekada neišsiuntė 12 GB sistemos. Pardavėjas, iš kurio įsigijote sistemą, pridėjo RAM.

Dabar paskutinis punktas! Nemaišykite skirtingų markių ar vienodo dydžio DIMM modulių! Norite to, ką mes vadiname a Suderinta pora Čia galite greičiau sužinoti daugiau apie tai ir RAS & CAS Atminties DIMM moduliai

2017 06 17 pateikė Ir

Mielas Danai,

Aš visiškai suprantu, kas yra „Dual channel“ ir kokius privalumus jis turi. Ko nesuprantu, kodėl „Apple“ nenaudoja dviejų kanalų. Pavyzdžiui, aš ką tik atnaujinau seną 2009 m. Pabaigos „iMac“ (RAM iš apačios), jame yra 2 „RAM“ moduliai „horizontaliai“, o 2 lizdai aukščiau (vėl horizontaliai) buvo tušti. Jei pažvelgsite į bet kurį „YouTube“ vaizdo įrašą, tai yra originali pozicija iš gamyklos, kuri OS yra „Bank0 / Dimm1“ ir „Bank1 / Dimm1“ - taip skirtingi bankai. Minčių?

https://youtu.be/Z4UqhXIcEQ4?t=2m5s

2017 06 19 pateikė [ištrinta]

@ peterk2 - daugiau informacijos ieškokite čia: Kuo greitesnis RAM atminties kanalų vadovas

Deja, yra daug prieštaringos informacijos apie tai, kaip reikia įdiegti DIMM. Taigi suprantu jūsų painiavą.

Apie tai, ką turėjau 2009 m. „IMac“, neturiu nuorodos, todėl negaliu pasakyti, ar fizinis DIMM modulių išdėstymas (naudojant du 2 GB DIMMS) buvo įdiegtas netinkamai. Lizdo žymėjimas turėtų parodyti išdėstymą, jei bankas buvo skersai ar vienas ant kito. Galimas asmuo, surinkęs „iMac“, sutriko.

Kadangi turėjau maksimaliai išnaudoti mūsų „iMac“ ar „Mac Mini“ su tais pačiais DIMM, man niekada nereikėjo dėl to jaudintis, nes visada įdėjau keturis atitinkančius 4 GB DIMM.

Kodėl neįrodėte sau, kokia yra geriausia sąranka. Kadangi turite 2009 m. Sistemą, kurioje yra tik 4 GB, vykdykite nustatytą RAM testą su DIMMS bankuose ir banke, kad sužinotumėte, kuris veikia greičiau.

2017 06 19 pateikė Ir

Turėjau problemų su „iMac 27 2014“.

Turiu 2 DIMM 4GB ir 2 DIMM 8GB.

Įdėjau (pats) to paties dydžio modulius į tuos pačius bankus.

Iškilus šioms problemoms (mano „iMac“ kaskart užšaldavo), aš siunčiu savo „iMac“ į „Apple Store“ ir po kelių dienų jie nustatė, kad atmintis nebuvo teisingoje padėtyje, ir pakeitė ją taip, kad to paties dydžio būtų tas pats DIMM.

Nuo tada niekada neturėjau problemų

2017-11-10 pateikė Tai padeda

Rep: 13

Atsiprašau, aš galiu klysti, bet man buvo liepta kiekviename kanale / banke naudoti tą patį RAM / atminties kiekį, kiekviename - 12. nesugadinta konfigūracija (4 GB 1 lizdas ir 3 GB 3 lizdas - „iMac Late 2015“) tai patvirtintų (dėl dviejų kanalų).

BANKAS 0 / DIMM0:

Dydis: 4 GB

Tipas: DDR3

Greitis: 1867 MHz

Būsena: gerai

BANKAS 0 / DIMM1:

Dydis: 8 GB

Tipas: DDR3

Greitis: 1867 MHz

Būsena: gerai

1 BANKAS / DIMM0:

Dydis: 4 GB

Tipas: DDR3

Greitis: 1867 MHz

Būsena: gerai

1 BANKAS / DIMM1:

Dydis: 8 GB

Tipas: DDR3

Greitis: 1867 MHz

Būsena: gerai

Komentarai:

Kaip įdiegėte RAM, pametėte tarptinklinio ryšio paslaugas. Nors jis veiks tokiu būdu, jis nėra pats efektyviausias.

2016-01-01 pateikė Ir

Repas: 409 tūkst

Teisingai! Norite, kad BANKE būtų vienodi moduliai.

Deja, BANKE turite skirtingo dydžio modulius:

  • BANK0 / DIMM0 turi 4 GB
  • BANK0 / DIMM1 turi 8 GB

Kur tu nori:

  • BANK0 / DIMM0 turės a 4 GB
  • BANK0 / DIMM1 turės a 4 GB

Kitas bankas būtų nustatytas:

  • BANK1 / DIMM0 turės 8 GB
  • BANKAS1 / DIMM1 turės 8 GB

Arba galite eiti kitu keliu, jei 0 bankas turėtų didesnius modulius.

Pastaba: skaičius po žodžio BANK, nurodantis banko numerį, NE DIMM numerį.

Komentarai:

Labai ačiū. Buvau labai nenusiteikusi. Šį rytą aš kalbėjau su „Apple“ ir jie man pasakė, kad šis būdas yra tinkamas (1 + 3 lizdas po 4 GB, 2 + 4 lizdas po 8 GB)

2016-01-13 pateikė fotoetage

2014 m. „IMac“ tinklainėje 27 „Apple“ liepė suporuoti modulius pagal „dimm“. Bandžiau kitu keliu, bet turėjau daug problemų!

2017-12-29 pateikė Tai padeda

Man labai lengva atnaujinti „iMac“ RAM.

Pirma, galite manyti, kad gamykloje įdiegtas ram yra tinkamai įdiegtas, taigi, jei neketinate jų pakeisti, tada jų neišimkite. Jie abu turėtų būti DIMM 0.

Jei užpildote du tuščius 4 „iMac“ lizdų lizdus, ​​tiesiog įdėkite naują porą ir paleiskite iš naujo. Jame turėtų būti rodoma originali pora, užimanti DIMM 0, ir nauja pora, užimanti DIMM 1, kaip jūs to norite. Galite nepaisyti, kokiuose bankuose jie yra.

Jei taip pat norite pakeisti originalią atmintį, tada išimkite originalų SO-DIMMS ir pakeiskite juos atitinkančia pora. Taigi, jei žiūrite į 4 lizdus, ​​turite viršutinę ir apatinę eilutes (neatsižvelgiant į tai, ar „imac“ guli veidu į viršų, ar į apačią). Viršutiniuose laiko tarpsniuose turite turėti atitinkamą porą ir (arba) apatinėse - atitinkančią porą. Jums nereikia suderinti viršutinio lizdo su apatiniu lizdu.

2018 12 16 pateikė Šonas Hardis

„xbox one“ ausinės nepakelia balso

Rep: 1

Išbandžiau tą patį dydį = tą pačią DIMM konfigūraciją (kaip nurodyta aukščiau komentaruose, kad tai bus greičiau), ir mano mašina nebus paleista. Įsijungia, bet ekranas lieka tuščias. Turėjau grįžti prie įdiegimo BANK. Pasiūlymų kodėl?

„iMac 27“ tinklainė 2015 m. pabaigoje

2x atsargos 4GB DDR3 1867Mhz

2x OWC 16GB DDR3 1867Mhz

Komentarai:

Ar bandėte apversti DIMM? Jau patyriau problemą spręsdamas apversdamas DIMM.

Pvz., Jei turite:

DIMM 0 - 4 GB

DIMM 1 - 16 GB

Tada pabandykite

DIMM 0 - 16 GB

DIMM 1 - 4GB

arba atvirkščiai.

2019-08-07 pateikė MQA

Cha! Na aš maniau turėjęs, bet akivaizdu, kad ne. Tiesiog bandžiau dar kartą ir šį kartą tai pavyko. Ačiū! :)

2019-08-07 pateikė Tomas Highamas

Atminties pralaidumas ankstesniame konfigūracijoje buvo 12,2 vieno branduolio ir 11,8 daugelio branduolių. Dabar jis siekia 22,6 singlo ir 22,4 multi. Taigi reikšmingas pagerėjimas.

2019-08-07 pateikė Tomas Highamas

Turiu 2020 m. 27 'iMac su dviem 4 GB RAM (2667MHz) iš „Apple“, įdiegtais 1 („Channel A / DiMM1“) ir „3“ („Channel B DiMM1“) lizduose. Kai vykdžiau instrukcijas ir į laisvus lizdus (2 ir 4) įdėjau du OWC 16GB RAM lustus (2667MHz), jis man pasakė, kad mano „Mac“ turi 4 atminties angas, kurių kiekviena priima 2133 MHz DDR4 atminties modulį - tai aiškiai neteisinga! Kai aš įdiegiau 2 x 4 GB „Apple“ atmintį 1 ir 2 lizduose ir 2 x 16 GB „OWC“ 3 ir 4 lizduose, man (teisingai) pasakė, kad mano „Mac“ turi 4 atminties angas, kurių kiekviena priima 2667 MHz DDR4 atminties modulį. Taigi dabar esu visiškai neplušta! Aš nenaudoju „Geekbench“ ar bet ko, bet jei „Mac“ mano, kad turi 2133 MHz atminties modulius, tai tikrai yra blogas dalykas ????

2020-10-09 pateikė peter.osvath

@peter : protingiausias atsakymas. Turėjo tą pačią problemą: 2x4 atsargos 2 ir 4, 2667 mhz (žinoma, iš gamyklos). Pridėjus vienodus „2019“ 27 dimmimo modelius per 1 ir 3, sulėtėjo 2133 MHz. Padėtos atsargos 1 ir 2, o likusios 3 ir 4 problemos išsprendė. Mano galutinė nuomonė yra tokia: kodėl „Apple“ KB apie RAM įdiegimą (bent jau) 27 “nėra aišku ???

2020-11-15 pateikė Simonas

nobilif