„iPhone 7“ namų mygtukas neveikia pakeitus ekraną

„iPhone 7“

Išleistas 2016 m. Rugsėjo 16 d. Modelis 1660, 1778 Galimas kaip GSM arba CDMA / 32, 128 arba 256 GB / rožinis auksas, auksas, sidabras, juoda ir juoda spalva.



Rep: 455





Paskelbta: 2016 09 19



„iPhone 7“ namų mygtukas neveikia pakeitus ekraną, pagalba

Komentarai:

Pakeitėte telefono ekraną, kuris buvo išleistas tik prieš tris dienas?



2016 09 19 pateikė meras

taip, aš iš tikrųjų sukūriau

2016 09 19 pateikė Albertas

Aš turiu tą pačią problemą, mes išbandėme du telefonus ir ta pati problema įvyko pakeitus originalų ekraną !!!!!!

2016 09 20 pateikė džihadas

ar antraštė tikrai teisinga, „iPhone 7“

2016 09 23 pateikė Abdul Galib |

Kaip gi tu iš tikrųjų jį jau sulaužei?

2016 09 23 pateikė 877898 gigabitai

39 atsakymai

Pasirinktas sprendimas

Rep: 40,5 tūkst

Čia daug klausimų ir mažai atsakymų. Štai mano pasirinkimas, įvertinęs remonto bendruomenę ir pats pakeitęs ekraną mūsų parduotuvėje:

1 FAKTAS: mygtuko užpakalinėje dalyje mygtukas „Pagrindinis“ turi įdėtą lustą. Jei norite naudoti paprastus žodžius, šioje mikroschemoje yra raktas, leidžiantis lentai jį atpažinti. Taigi, jei naudojate kitą namų mygtuką, nesvarbu, ar tai originalus, ar antrinė, lenta neatpažins namų mygtuko.

Todėl ne gimtojo namo mygtukas negalės nuskaityti piršto atspaudo ir nereaguos į jokį įvestį. Telefonas veiks taip, lyg jam visiškai nebūtų pradinio mygtuko. Taip pat pasirodys pranešimas „Touch ID negalima suaktyvinti“. Vienintelis būdas tokiu atveju turėti namų mygtuko funkciją yra naudoti pagalbinį jutiklį, vadinamą virtualiuoju ekrano pagrindiniu mygtuku. Vienintelis būdas pažadinti telefoną būtų naudoti įjungimo mygtuką arba pakelti.

2 FAKTAS: „Apple“ - ir tik „Apple“ priklausančioje „Apple Store“ parduotuvėje, bet pradedant rodytis kai kuriuose AASP, kai aš tai rašau, gali pakeisti ekraną ir namų mygtuką ir perprogramuoti naują namų mygtuką ir suporuoti jį su lenta / telefonu. Jei trečiosios šalies remonto dirbtuvės ar savadarbis meistras remonto metu sugadina namų mygtuką arba savininkas jį kažkaip sugadina arba sugenda, vienintelis būdas atkurti namų mygtuko funkciją yra duoti jį į „Apple Store“ arba vieną iš tie AASP, kurie pradeda gauti poravimo mašiną.

3 FAKTAS: „Apple“ nieko nedarė, kad netrukdytų ekranus pakeisti originaliomis ar antrinėmis dalimis. Jei pakeisite ekraną ir perkelsite namų mygtuką nepažeisdami, viskas veiks normaliai. Bet tikėkitės, kad pigios dalys prastai veiks. Taigi investuokite į geros kokybės ir patikimų pardavėjų dalis. Pakaitiniai ekranai turėtų būti kuo arčiau „Apple“ ekranų, kalbant apie: spalvų ištikimybę, apšvietimą, lietimą, jėgos prisilietimą, ilgaamžiškumą, rėmo pakėlimą, rėmo apdailą.

FAKTAS 4: daugelyje pakeičiamų ekranų yra sugedęs pagrindinio mygtuko sujungimo laidas. Kai pagrindinis mygtukas veikia su originaliu ekranu, bet ne su pakeistu ekranu, tai yra blogas ekranas, todėl jums reikia jį garantuoti arba pakeisti. Taip, visa partija gali būti brokuota.

Tačiau kartais išardydami „iPhone“ sugadintame ekrane sugadinate pagrindinio mygtuko prailginimo laidą, tada bandote pritaikyti blogą atsarginę dalį. Dabar pagrindinis mygtukas neveikia nei sename, nei naujame ekrane, ir jūs manote, kad pats pagrindinis mygtukas nepavyko. Na ne, kartais taip nėra.

5 FAKTAS: galite sugadinti namų mygtuką ir visiškai prarasti visas funkcijas, ypač jei nuplėšite namų mygtuko laidą. Kai kurie labai kantrūs žmonės kartu sprendžia kūrinius. Aš norėčiau įdėti originalų sulaužytą ekraną kartu su sugadintu namų mygtuku ir išsiųsti juos į „Apple Store“, kad būtų galima visiškai pakeisti ekraną ir suporuoti (žr. FAKTAS 2). Naujo „Apple“ ekrano kaina yra panaši į kainą, mano manymu, sugadinto namo mygtuko sujungimą atgal.

6 FAKTAS: kai kuriais atvejais lustas (išskyrus FACT 1 pateiktą), esantis ant namų mygtuko, yra sugadintas (ypač perkeliant namų mygtuką iš sugedusio į naują ekraną). Pažeidus ir sugedus, šis lustas neleis veikti pagrindinio mygtuko funkcijai, pavyzdžiui, norint išeiti iš programos ir grįžti į pagrindinį ekraną. Bet pirštų atspaudų skaitytuvas vis tiek veiktų ir jūs galite pažadinti / atrakinti ekraną pirštu / piršto antspaudu ir naudoti pasiekiamumą. Ši lustas yra prieinamas (priešingai nei FACT 1 pirštų atspaudų skaitytuvo lustas, kurio praktiškai negalima pasiekti), jį galima pakeisti ir problemą išspręsti. Kartais dalinis namo mygtuko kabelio plyšimas gali sukelti tą patį gedimą. Jį taip pat gali taisyti kai kurie žmonės, turėdami tinkamas priemones, įgūdžius ir kantrų mąstymą.

REDAGUOTI: Naujas faktas (7)

7 FAKTAS: kai kurie remonto specialistai pastebėjo, kad pažeista priekinio kumštelio sąranka gali trukdyti „Home Button“ / „Touch ID“ veikimui. Norėdami atmesti šią galimybę, išbandykite „Home Button + Touch ID“ funkcijas, atjungę priekinės kameros lankstų kabelį. BET, pradedant nuo „iOS 11“, gali reikėti turėti / prijungti priekinio kumštelio mazgą, kad „iPhone“ būtų galima paleisti. Taigi galite pabandyti kitokį / žinomą gerą.

REDAGAVIMAS: „iOS 11.0.0-11.0.3“

FAKTAS 8: po išleidimo, jei „iOS 11“, ir iki „iOS 11.0.3“, pastebėjome, kad kai kurie „iPhone 7“ įrenginiai negali visiškai įsijungti arba gali įsijungti, jei trūksta ar sugadintas namų mygtukas (taip pat priekinio vaizdo kamera). [Dar nepatvirtinta: bendražygis pastebėjo, kad kai kurie „i7“ bus paleisti be namų mygtuko. Jo teorija yra ta, kad plokštės versija, turinti tam tikrą „Intel“ lustą, būtų paleista be pagrindinio mygtuko, o plokštės versijai su „Qualcomm“ lustu norint paleisti reikia įdiegti namų mygtuką].

Tikiuosi, kad tai bus visokeriopa pagalba ir nedvejodami praneškite man, jei reikia papildomos informacijos ar paaiškinimų. Mielai pasidalysiu.

Komentarai:

@žaizdos , Ačiū už FAKTUS, gražus užrašymas.

2017 06 15 pateikė L Pfaff

Ar jūs sakote, kad jei nuplėšite patį namų mygtuką, galite atlaisvinti lustą ir perkelti jį į naują namų mygtuką, ir jūs vėl gausite „touch id“ ir „home“ mygtuko funkcijas?

2017-04-04 pateikė Ramsey F

Ne RamseyF Aš to nesakau. Dar kartą perskaitykite paskutinę pastraipą.

2017-04-04 pateikė Žaizdos

Aš dariau „iPhone 7 / 7P“, kai tik atsirado pakeitimo ekranas. Sėkmingai sutvarkiau daugiau nei 100 „iPhone 7 / 7P“, tačiau tiesiog spoksau į šią situaciją neveikdamas namų mygtukas, tai įvyko atlikus 4 mano neseniai atliktus remonto darbus. Iš pradžių, nors tai buvo brokuotų ekranų serija, aš užsisakiau aukščiausios kokybės originalius „iPhone 7 / 7P“ ekranus ir ta pati problema nutiko su „iPhone 7“ namų mygtuku. Taigi, mano išvada yra ta, kad naujausi 2 „IOS“ atnaujinimai buvo sumaišyti su programine įranga ir pakeisto ekrano deriniu. Net pakeitus pradinį sugadintą ekraną atgal į pradinį mygtuką „Pagrindinis“, jis vis tiek neveikia. Man sunku patikėti, kad atlikus 100 sėkmingų remonto darbų aš neteisingai nusiimu namų mygtuką. Kaip dabar, aš nustojau priimti „iPhone 7 / 7P“ remontą, kol bus rastas patvirtintas sprendimas.

2017-07-11 pateikė „M&D GLOBAL BEIREL“

Bro @ m & d, jūs turėtumėte sutikti su kitais, kad rastumėte šį vaistą. Neturėdami telefono, negalite rasti tikslios problemos. Kai kurie telefonai turi būti eksperimento labratai. Vėlgi, tikrai ne problema buvo dėl pasipiktinusio atnaujinimo, nes šią temą sukūręs asmuo patyrė problemą praėjus mažiau nei savaitei nuo telefono išleidimo. Kuriam os buvo 10 metų. Tačiau jis patiria tą mitą. Taigi galėčiau pasakyti, kad per 100 jūsų sėkmės kažką darėte teisingai. Bet tai nebuvo OS problema.

2017-07-12 pateikė Abdul Galib |

Atstovas: 3,1 tūkst

Ei! Jasenas čia, iš „iFixit“ komandos. Mes žaidėme su kai kuriais „iPhone 7“ įrenginiais ir apsikeitėme keliais ekranais. Mums pavyko sėkmingai pakeisti ekraną iš vieno „iPhone 7“ į kitą „iPhone 7“ - ir „Touch ID“ / namų mygtukas veikė mums pakeitus.

Taip pat norėtumėte pamatyti kai kuriuos rezultatus, kuriuos gausite sukeisdami ekranus. Skelbkite čia su savo rezultatais! Mes ir toliau bandysime savo pusėje.

Komentarai:

Ei, Jasenai, ačiū už puikias naujienas!

Ar bandėte pakeisti visą su įjungtu namų mygtuku, ar taip pat perkėlėte namų mygtuką iš vieno ekrano į kitą?

2016 09 24 pateikė Aldrinas

Sveiki, Aldrinai, pagrindinį mygtuką perkėlėme iš ekrano į ekraną, tačiau laikėme jį su originaliu „iPhone 7“.

2016 09 24 pateikė Ash Friedle

Ak, puiku! Norėjau įsitikinti, kad mygtukas nenutrūksta bandant jį pašalinti :-) ačiū už informaciją Jasen.

Gero savaitgalio!

2016 09 24 pateikė Aldrinas

Aš pakeičiau nepažeistą „iPhone 7“ ekraną į sugedusį „iPhone iPhone 7“ (tik LCD be namų mygtukų)

Pirmasis rezultatas buvo visiškai nereaguojantis namų mygtukas.

Antrą kartą pabandžiusi pakeisti LCD ekraną su namų mygtukais, rezultatas buvo tas pats.

3-asis bandymas: atnaujinau IOS, jokių pakeitimų

4-asis bandymas: aš sugedau ekraną atgal su jo namų mygtuku, jis veikia.

Turite idėjų ar vadovą, kaip pakeisti „iPhone 7“ ekraną?

Turiu remonto dirbtuvę, bet dar neturiu „iPhone 7“ patirties

Ačiū

2016-12-20 pateikė mehmet fatih daban

Tas pats vyksta su manimi, obuoliai negali fiziškai daryti nieko, kas atrodo, kad aš turiu laukti 5–10 dienų, kol jie susitvarkys

2016-12-29 pateikė Hektoras Batista

ar man reikia antistatinio riešo dirželio

Rep: 277

Atnaujinimas (2017 09 02)

Gerai, manau, kad pagaliau radau problemą, todėl pirmiausia noriu ką nors paaiškinti.

Vaikinas čia parašė, kad jis ką tik atidarė „iPhone 7“ ir nieko neatjungė, o namų mygtukas nustojo veikti. Aš jau atidarau 4 „iphone 7“ ir, atidaręs telefoną naudodamas šilumos pistoletą, namų mygtukas vis tiek veikia gerai, prieš atjungdamas bet ką, kad šiluma nepažeistų namų mygtuko.

Kiti žmonės rašo, kad galbūt todėl, kad pakeičiamasis ekranas nėra originalus, todėl nėra pagrindinio mygtuko veikimo priežasties, nes aš tiesiog pakeičiu stiklą iš LCD „iPhone 7“, o namų mygtukas nustoja veikti ir tai yra su originalų LCD ekraną ir kabelius.

Taigi problema, kurią radau iki šiol, yra ta, kai „taip“ bandė nuimti didelę metalinę plokštelę nuo ekrano, kur klijais eina didelis namų mygtuko kabelis. Mes uždedame šilumą toje plokštėje, kad galėtume atskirti tą plokštę nuo kabelio ir atrodo, kad kabelis yra tikrai minkštas, todėl net jei jūs jo nesulaužote, jis sugadinamas, todėl mes pakeičiame foninį apšvietimą tuo kabeliu ir prasideda namų mygtukas kad vėl gerai veiktų.

Išvada: mes išsiaiškinome, kad naudojant originalų LCD ekraną, bet pakeičiant apšvietimą ilgu kabeliu, problema bus išspręsta (iki šiol mes išsprendėme klausimą du kartus)

Komentarai:

Aš turėjau atvejį, kad tai atmeta jūsų idėją.

„i7“ įtrūkęs ekranas pakeičiamas kitu „i7“, išlaikančiu originalų HB.

Abiem ekranams pritaikiau šilumos pistoletą, kad pakeisčiau HB.

Ekranas pakeistas i7 HB visiškai neatsakė. Aš vėl pakeitiau ekranus. HB dirbo puikiai.

jei būčiau sugadinęs namų mygtuko lanksčius kabelius, einančius per ekrano užpakalinę dalį, mano klausimas yra toks: „Kodėl nuosavas namų mygtukas veikia gerai su pažeistu HB kabeliu“

Atsakymas turėtų būti „turi būti dar viena paslaptis“

Aš nedrįstu pakeisti „i7“ ekrano klientams, aš turiu remontą, kai per dieną suremontuojama 5–10 ekranų,

2017-02-14 pateikė mehmet fatih daban

Pakeičiau „iPhone 7“ ekraną. Atlikau pilną keitimą su namų mygtuku iš vieno „iPhone 7“ gero ekrano į kitą „iPhone 7“ su blogu ekranu. Namų mygtukas neveikė, maniau, kad galbūt reikia originalaus pagrindinio mygtuko, bet pamačius šią giją atrodo, kad ir vaikinai susidūrė su ta pačia problema. Pagrindinis mygtukas nespusteli ir neatsako į smh

2017-02-17 pateikė Jonė stirna

Galiu patvirtinti, kad šis sprendimas veikia. Padarė mano pirmąjį šiandien. Jūs turite atsargiai supjaustyti klijus kiekvienos pusės viršuje ir 1/4 'viršuje. Nuo to laiko naudokite vašku padengtą žaidimų kortelę, nukirpkite maždaug 1/2 colio atstumu nuo pločio ir atskirkite likusią atraminę plokštę nuo LCD ekrano sluoksnių. Būkite EXTRA atsargūs, kad nepažeistumėte galutinio folijos sluoksnio virš 3D jutiklinės dalies. Pašalinkite naujo ekrano dalis ir pakeiskite ją iš senojo ekrano. Ant lusto, esančio pagrindinėje plokštėje, yra tam tikras parašas, kuris veikia kartu su namų mygtuku. Įsitikinkite, kad išvalėte VISAS šiukšles iš vidinių LCD sluoksnių. Net aiškus šiukšlių gabalas pasirodo juodoje ekrano vietoje. 91% alkoholio ir terpės be pūkų / įbrėžimų. NENaudokite mikropluošto !!!

Iš smalsumo, eksperimentų ir diskusijų tikslais: ar 6s ekranas veiktų panašiai? Mygtukai man visada veikė, bet jei reiktų pakeisti namų mygtuką, ar galėtumėte naudoti jį iš sugedusio / netinkamo telefono, jei pakeistumėte 3D jutiklinį sluoksnį, kaip aprašyta aukščiau?

REDAGUOTI: Išardžiau 6S ekraną. Jie yra identiški, išskyrus tai, kad foninis apšvietimas yra apačioje 7-ajame kampe, o viršutinis - 6S. Aš tai redaguosiu ateityje, kai atsiras galimybė. Džiaugiuosi galėdamas ką nors išbandyti, jei šalia yra atsarginių sugedusių telefonų.

2017-02-18 pateikė Džeimis

Perskaitę visas šias žinutes, galite išbandyti keletą įdomių. Žemai, štai, antrasis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vieną varžtą, iš naujo paleidžiau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017-06-27 autorius sam

Pabandykite pakeisti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio / artumo jutiklio lankstųjį kabelį nauju, ir viskas vėl turėtų gerai veikti. Atrodo, kad tai sugedo, jei telefonas veikia, kai jis prijungtas. Galite pakeisti tai nauju ir turėtumėte viską išspręsti.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-09 pateikė billa.4jūsu

Jackas Nicolsenas kartais galime pataisyti išplėštus namų mygtukus. Tikrai priklauso nuo žalos masto ir plyšio vietos.

2018-04-12 pateikė Žaizdos

Rep: 169

Kai mano namų mygtukas atsisako bendradarbiauti, aš jam suteikiu naują gyvenimą

Kaip pakeisti jutiklinį IC ant pagrindinio mygtuko

Rep: 263

Sveiki vaikinai,

Gal ir aš turėčiau tai paskelbti „iPhone“ 6S gijoje. Atnaujinęs „iOS 10“, pastebiu, kad ne „OEM“ ekranai neveikia „iPhone 6S“.

Tai gali būti susiję čia, jei „iPhone“ 7 naudojamas pakaitalas yra ne OEM. Manau, kad „Apple“ pridėjo naują „saugumo“ priemonę.

Komentarai:

Atkreipkite dėmesį į lustą „iPhone“ 6S ekrano užpakalinėje dalyje. Jie galėtų tai naudoti tapatybei pagrindinėje plokštėje ...

2016 09 20 pateikė Michelis Lavache

„Touch ic“ lustas taip pat yra už ekrano. Nepamiršk to.

2016 09 20 pateikė Benas

Aš tikrai pakeičiau trečiųjų šalių ekranus 6S su „ios10“ beta versija. Esu beveik pozityvus, ką tik tai padariau kitą dieną, naudodamas „6S“ su „iOS 10“. Tai buvo ilgas klientas ir mes pasivijome. Taigi galėčiau klysti. Dar nedirbau su 7. Kas gauna ekranus, ar klientai, norintys mokėti už mažiau nei 250 USD?

2016-12-29 pateikė „iMedic“

Tiesą sakant, kilo problema, kai viena iš „v11.x.x“ programinės įrangos ji sumontavo telefoną, tačiau galiausiai „Apple“ jį ištaisė dėl didžiulio visuomenės spaudimo. Na, dabar su „iPhone X“, nebent pakeisite ekraną originaliu ekranu (tai yra 400 USD dalis!), Jis neveiks su pigesniais 200 USD kainuojančiais ekranais. Kontrolinis keistuolis „Apple“ vėl prie to!

2018-08-14 pateikė billa.4jūsu

Rep: 581

Turėjau tą pačią problemą. Bet sutvarkiau. „3D Touch“ ir namų mygtuko kabelis (vienas kabelis) yra labai trapus. Nuimkite metalinę plokštelę ekrano gale ir patikrinkite visą laidą. Mano buvo sulaužyta. Aš pakeičiu visą apšvietimą + „3D Touch“ (labai sunku pašalinti seną apšvietimą + „3D Touch“) ir „Touch ID“ veikia be jokių problemų.

Jei turite klausimų, rašykite man žinutę.

Komentarai:

na tai gal turi prasmę.

2017-02-09 pateikė Julius osilia

Tai patvirtina, kad veikia

2017-02-18 pateikė Džeimis

Teisingai. Pirmiau pateikiau išsamias instrukcijas, kaip atlikti pervedimą. Kol kas 3 už 3.

2017-02-27 pateikė Džeimis

Padariau tą patį .... tiesiog pakeiskite originalų namų mygtuką iš originalaus įtrūkusio ekrano į antrą ekraną, suteikiau nereaguojantį prisilietimo ID / namų mygtuką. pabandė pakeisti originalų įtrūkusį skardą ir viskas veikia. Taigi, nežinia, ar antrasis naujas ekranas buvo su bloga plokščia jungtimi, ar „Apple“ įdėjo kažką, kas turi atitikti (pvz., lustą kažkur fone) su namų mygtuku, bet aš pakeičiau naują ekraną, seną metalą galinė plokštė, ir VISI DARBAI gerai :) ačiū Mariui

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

2017 05 31 pateikė Oniyaki

Nors minėtas metodas gali pasiteisinti, atrodo, kad tai gana sudėtinga operacija ir gali būti pritaikyta ne visiems.

Perskaitę visas šias žinutes, galite išbandyti keletą įdomių. Žemai, štai, antrasis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017-06-27 autorius sam

Pabandykite pakeisti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio / artumo jutiklio lankstųjį kabelį nauju, ir viskas vėl turėtų gerai veikti. Atrodo, kad tai sugedo, jei telefonas veikia, kai jis prijungtas. Galite pakeisti tai nauju ir turėtumėte viską išspręsti.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-09 pateikė billa.4jūsu

Rep: 137

Tai yra pakartotinis paskelbimas, tačiau šiandien įvyko ta pati problema. iki šiol buvome pataisę apie 10–12 „i7“ ir „7 plius“ telefonus be jokių problemų, tačiau šiuo atveju namų mygtukas nebeatsakė (pirštų atspaudai veikė gerai). Pakeitus ekranus, išbandžius donorų telefonus ir pan., Nieko. Taigi mes sukūrėme atsarginę telefono kopiją, numetėme jį į DFU režimą ir visiškai atkurėme. Mygtukas „Pagrindinis“ grįžo puikiai.

Atnaujinti (2017 05 15)

Anksčiau paskelbiau, kad turime šią problemą, vėl prijungiau numestą telefoną prie DFU ir atkuriau ir viskas gerai. Nuo tada mes nustatėme daugiau nei 50 „iPhone 7“ ir „7 plius“ modelių ir jokių problemų, manau, kad mums tai buvo ankstyva paketinė problema, panaši į problemas, susijusias su haptiniu grįžtamuoju ryšiu apie 6s serijas.

Komentarai:

Kaip jūs patekote į „dfu“ režimą, jei namų mygtukas neveikė Peter?

2017-04-13 pateikė Loganas

Yra komunalinių paslaugų, kurios gali priversti telefonus persijungti į DFU režimą. Aš visą laiką naudojau savo parduotuvėje remontui. Jis vadinamas „RecBoot“. Iš esmės, jūs prijungiate telefoną prie kompiuterio ir turite „RecBoot“ priversti jį perjungti į DFU režimą. Labai lengva.

2017-04-19 pateikė Kapitonas Satchmo

„iPhone 7“ nenaudoja namų mygtukų, norėdami pereiti į „dfu“ režimą, jis naudoja maitinimo ir garsumo mažinimo mygtuką

2017-09-05 pateikė austinas Tayloras

Austin Taylor FTW !!!!

2017 05 23 pateikė Technikos daktarai

Tai keista! Aš padariau DFU, o mano namų mygtukas vis dar neveikia. Tačiau vietoj to gavau „virtualų“ namų mygtuką.

2019 06 10 pateikė kathwick2

Rep: 60,3 tūkst

Ar jūs pakeitėte originalų namų mygtuką į naują skystųjų kristalų ekraną?

Komentarai:

originalus namų mygtukas neveikia naujame LCD, tik senajame LCD

2016 09 20 pateikė Albertas

Net 2 naujiems skystųjų kristalų ekranams?

2016 09 20 pateikė Tomas Chai

Taip 2 naujiems skystųjų kristalų ekranams

2016 09 20 pateikė Albertas

Įdomus. Dabar mums reikia daugiau bandinių, kad galėtume patvirtinti problemą ir galbūt rasti problemą.

2016 09 20 pateikė Tomas Chai

Aš taip pat domiuosi, neradau nė vieno žmogaus, kuriam pavyko pakeisti ekraną, išlaikant mygtuką „Pagrindinis“, kad jis veiktų normaliai.

2016-09-22 pateikė Benas

Rep: 57,3 tūkst

Skelbiu čia, kad galėčiau likti šioje temoje

Komentarai:

Mano toks taškas ->.

2018 05 28 pateikė Žaizdos

Rep: 73

Tai yra po rinkos ekranų, tai matome kasmet su naujaisiais „iPhone“. Gamintojai visada turi išspręsti problemas. „5C“ turėjo blogų prisilietimų problemų, 6 - rėmų kėlimo problemų, 6 - su jėgos prisilietimu, o dabar - su „7“ - vėl antrinės rinkos jėgos prisilietimu / apšvietimu.

Turėtume gauti atsakymus iš tiekėjų. Ir „iFixit“ ekranai daro tą patį, ką bandžiau aš. Turėjau tik keletą skirtingų tiekėjų ekranų. Tai dabar kaip adata šieno kupetoje.

Rep: 157

Vakar iškėlęs problemą dėl neveikiančio „iPhone 7“ namų mygtuko (tačiau keista, bet keitimo ekrane veikiantis jutiklinis ID veikė), šiandien buvau gana atsargus dėl „iPhone 7“. Aš naudoju šilumos pistoletą, kad pašildyčiau telefono nugarėlę (mažai šilumos iki metalo taško tiesiog „sušilo“) ir šiek tiek šilumos ekrano kraštuose, vengdamas namų mygtuko. Aš naudoju skustuvo ašmenis, kad galėčiau slysti po ekrano kraštais, ne daugiau kaip 1/8 colio. Nieko neatjungiau, bet kai vėl įjungiau telefoną, kad išbandyčiau, nei namų mygtukas, nei „touchID“ nebeveikė. . Vėlgi, kalbant tik apie ekrano nuėmimą nuo metalinio rėmo, tai yra nepaliestas originalus ekranas ir pagrindinis mygtukas. Be to, maniau, kad tai galėjo būti mano vaizduotė, bet aš galėjau prisiekti, kol kaitinau galą (o telefonas buvo išjungtas), pajutau, kad vibracinis grįžtamojo ryšio variklis vibruoja, tarsi būtų paliestas namų mygtukas.

Atnaujinkite po 15 minučių: tiek „touchID“, tiek pagrindinis mygtukas veikia pakeitimo po pardavimo rinkoje ekrane, todėl manau, kad taisant buvo sugadinti originalaus ekrano pagrindinio mygtuko kabeliai. Manau, kad tai buvo karštis, net nedidelis, koks buvo - skutimosi peiliuko kabeliams jokios žalos nėra. Aš dar neįdėjau galinio metalinio rėmo į antrinės rinkos ekraną. PASTABA: vienas dalykas, kurį aš padariau kitaip nei vakar nepavykęs remontas, buvo tai, kad šį kartą NENUOLIAU mažo guminio žiedo, esančio namų mygtuko viduje, kuris, mano manymu, buvo skirtas tik hidroizoliacijai. Aš galvoju, kad tai yra gyvybiškai svarbi šio naujo namų mygtuko funkcionalumui. Aš taip pat įsitikinau, kad namų mygtuko metalinis laikiklis buvo tinkamai pritvirtintas (kairėje pusėje esantis plastikinis guzas buvo visiškai apskrito laikiklio tarpo viduje), o kiti trys varžtai buvo uždėti, prieš uždėdami tikrojo namų mygtuko varžtą. Taip pat įpratau neuždėti namų mygtuko ant magnetinio varžto pagalvėlės.

Galutinis atnaujinimas: visiškai įdiegus rinkos ekraną ir tinkamai veikiant „touchID“ ir „home“ mygtukui.

Komentarai:

Ačiū .. tai įdomu .. nes tai vėl nurodo „karštį“ kaip kaltininką. Kaip aprašote, vengėte, kad HB nukreiptų šilumos pistoletą tik į šonus, bet gali būti, kad jis vis tiek surinko šiek tiek šilumos. Aš dažnai stebiuosi, kiek „rouge šilumos“ sugeria nenumatyti daiktai, pavyzdžiui, metaliniai įrankiai, gulintys šalia ar net šalia, pvz. „iPad“ .. kur aš naudoju daugiau šilumos nei bet kuris kitas remontas. Imdamas ekrano mazgą, aš jį atlaisvinu apačioje, o tada nykščio nagais sukuosi rėmą atitraukdamas. Tai daug greičiau ir 100% saugu korpusui - nėra įbrėžimų - ne šiluma!

O, beje. Jei perskaitysite šį „Ged“, neduokite šiam vaikinui minuso, kad jis pasidalintų savo patirtimi, nors tai gali būti ne „sprendimas“, tačiau kelias į tokį dalyką dažnai nutiesiamas patirtimi ... ačiū!

2017-03-07 pateikė FIX4U.DK

Vakar LYGIAI tas pats nutiko man. Remontuoju ne dėl pragyvenimo, bet tik dėl šeimos ir artimų draugų. Aš žinojau, kad „iPhone 7“ reikalingas trijų sparnų vairuotojas, bet nesupratau 000. Atidariau telefoną naudodamas LABAI lengvą šilumą aplink kraštus ir į jį įsilaužiau metaliniu purškikliu. Aš sugebėjau nuimti skydus, kad atsitrenkčiau iš kabelių, ir supratau, kad varžtų galvutės buvo per mažos mano turimam antgaliui. Aš pradėjau tiesiog įdėti telefoną atgal, o dabar namų mygtukas yra nenaudingas, taip pat ir „3D Touch“. Su šiuo telefonu buvau itin atsargi. Aš visada esu nuo pradžių, bet ypač tada, kai tai darau pirmą kartą. Ar mes darome išvadą, kad net MIŠKIAUSIA šiluma netiesiogiai sukelia šią problemą? Tai Beprotiska. Turiu naują ekraną ir, kai gausiu tinkamus įrankius, eisiu į priekį ir atliksiu apsikeitimą. Turite pasiūlymų judėti į priekį?

2017-06-06 pateikė Jaredas Guthrie

Jaredas Guthrie ne, mes nedarome išvados, kad šiluma padarė žalą .. mes darome išvadą, kad jūs įdėjote įrankį daugiau nei turėjote ir sugadinote laidus, arba jūs suplėšėte pakeldami ekranus.

2017-06-06 pateikė Žaizdos

Šiluma tikrai nėra problema.

Naudodami įrankį sugadinote laidą labiau nei tikėtina, nes „3D Touch“ ir „Home“ mygtukas neveikia, tai akivaizdus ženklas, kad kabelis buvo pažeistas, kai jie abu eina per tą patį laidą.

2017-08-07 pateikė Ged

Šiluma ir (arba) fizinė žala gali turėti ką nors bendro, tačiau namų mygtuko problema atrodo gana atsitiktinė. Kai kurie vartotojai ištaisė dešimtis telefonų iš eilės be jokių problemų, o kiti, įskaitant mane, turėjo 4-5 telefonus iš eilės su namų mygtuko problema. Profesionaliai dirbu telefonus daugiau nei du dešimtmečius ir esu labai atsargus (pvz., ODD) dirbdamas su telefonais, tačiau ši problema pastaruoju metu vis dar išlieka. Mano išvada yra ta, kad pažeisti mygtukai ir lankstūs kabeliai turi įtakos, tačiau kiekvienu atveju sunku nustatyti tikslią priežastį.

Perskaitę visas šias žinutes, galite išbandyti keletą įdomių. Žemai, štai, antrasis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017-06-27 autorius sam

Pabandykite pakeisti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio / artumo jutiklio lankstųjį kabelį nauju, ir viskas vėl turėtų gerai veikti. Atrodo, kad tai sugedo, jei telefonas veikia, kai jis prijungtas. Galite pakeisti tai nauju ir turėtumėte viską išspręsti.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-09 pateikė billa.4jūsu

Rep: 439

Patikrinkite vidinius laidus, prie kurių jungiasi namų mygtukas, ir įsitikinkite, kad visos jungtys yra tvirtos

Komentarai:

Sveiki,

Aš išbandžiau kelis kartus, bet pagrindinis mygtukas neatsakys, aš išbandžiau su dviem LCD,

jis veikia tik su originaliu LCD, kurį turi „iPhone“, tai tikrai keistos problemos.

2016 09 19 pateikė Albertas

kad jis veiktų, jis turi būti originalus namų mygtukas. jis skiriasi nuo originalaus ekrano, todėl jutiklinis ID neveiks pakeičiant ekraną.

2016 09 20 pateikė reneholms

Paslaptis gilėja, nes pradinis mygtukas nustojo veikti pakeitus ekraną, IR taip pat nustojo veikti net po to, kai ORIGINAL ekranas buvo grąžintas kartu su originaliu pagrindiniu mygtuku!

Atminkite, kad atlikdamas remontą aš buvau labai atsargus ir patikrinau visas jungtis bei lankstųjį kabelį su 500 USD vertės mikroskopu, be jokių matomų pažeidimų. Galiu tik padaryti išvadą, kad namų mygtukas kažkaip sugadintas viduje išardant ir (arba) per pradinį ekrano sugadinimą.

Perskaitę visas šias žinutes, galite išbandyti keletą įdomių. Žemai, štai, antrasis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vieną varžtą, iš naujo paleidžiau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017-06-27 autorius sam

Pabandykite pakeisti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio / artumo jutiklio lankstųjį kabelį nauju, ir viskas vėl turėtų gerai veikti. Atrodo, kad tai sugedo, jei telefonas veikia, kai jis prijungtas. Galite pakeisti tai nauju ir turėtumėte viską išspręsti.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-09 pateikė billa.4jūsu

Rep: 151

Sveiki vaikinai

Čia dalinuosi savo patirtimi su „iPhone 7“ ekrano remontu:

Iki praėjusios savaitės atlikau 7–8 originalius „Foxconn“ skystųjų kristalų ekranus (ir vieną atnaujintą mazgą), be jokių namų mygtukų ar kitų problemų.

Visoms šioms priemonėms aš pakartotinai panaudojau HB / Touch klavišą ir visas kitas „mažas dalis“, perkeldamas jas iš įtrūkusių ekranų. NĖRA perkėlęs galinės plokštės su HB rakto prailginimo kabeliu,

Aš naudojau tik labai mažai šilumos apatinėje LCD metalinės užpakalinės plokštės dalyje, kad lipniai atsikratytų LCD / „Touch“ lankstumo. Šilumos reikia labai nedaug, nes medžiaga yra plona ir žaibiškai įkaista. Geriau uždėti nedidelį kiekį šilumos, nei traukti lanksčius laidus.

BET mano laiminga serija staiga pasibaigė ... Tas, kurį patekau į parduotuvę praėjusią savaitę, buvo sulaužytas ekranas IR HB stikliniame diske buvo nedidelis įtrūkimas. HB buvo / yra miręs (taip pat prieš ekrano pakeitimą, kurį klientas man pamiršo pasakyti). Taigi, jokio paspaudimo / jokio prisilietimo.

Jis buvo numestas ant grindinio iš „krūtinės aukščio“, o telefonas dabar nenaudingas, todėl dėl šios klastingos / vaikiškos „Apple“ statybų politikos aš negaliu padėti savo klientui, ir kadangi jis ją numetė, jis taip pat neturi garantijos .

muša tik grodamas viena ausimi

Rezultatas yra vienas juokingai brangus „Jet Black - 256GB“ - vos vieno mėnesio amžiaus ir paruoštas laužui.

Mane stebina, kad „Apple“ net stengiasi leisti laiką ir pinigus, kad sąmoningai sukeltų vargo ir susierzinimo savo klientams, o vėliau ir mums - „remonto bičiuliams“. Jie uždirba milijardus, todėl aš tikrai nesuprantu prasmės. Tai gali pasirodyti dar didesnis susierzinimas nei „53 klaida“, jei jie to kažkaip neištaisys, vėlesniuose IOS.

Aš iš tikrųjų tikiuosi, kad tam yra dar vienas paaiškinimas, tačiau net ir rimtai spėliojęs vis tiek nesuprantu, kodėl HB turi būti suporuotas su logikos plokštėmis? Kai kurie protingi ppl bandė paaiškinti, kad „tai sukonstruota taip, kad būtų sunkiau dirbti su„ touch ID “funkcija“. Bet kodėl turėtų būti dar sudėtingiau susieti konkretų skaitytuvą su lenta. Jūs turite tik maždaug 5 bandymus, kol „iPhone“ vis tiek reikalauja slaptažodžio. Be to, darau prielaidą, kad sąrankos metu perskaityti „pirštų atspaudų duomenys“ yra saugomi logikos plokštėje. NĖRA „IC“ lanksčiame elemente, taigi visa susiejimo idėja neturi jokios prasmės .. bet kokiu atveju ne man.

Dėl viso to, be to, trūkstamo mini lizdo, išsikišusio fotoaparato objektyvo, nepatogiai išdėstyto „miego klavišo“ klavišo, monopolijos (ir kelių kitų susierzinimų) nusprendžiau, kad kitas mano telefonas bus bėga su prekės ženklu, kurio pavadinimo gale yra „i“ ... ne pradžioje!

Komentarai:

Tai nėra sprendimas, tai greičiau niūrumas.

2017-02-28 pateikė Ged

O namo mygtukas iš anksto buvo sulaužytas, kaip jūs minėjote, todėl tai neturi nieko bendra su remontu.

2017-02-28 pateikė Ged

„HB to board“ nuoroda turi būti užšifruota, kad įsitikintumėte, jog duomenų negali nuskaityti kenkėjiškos techninės ar programinės įrangos įsilaužimai. Tačiau „Apple“ vietoj sudėtingos, saugios, bet pakeičiamos viešojo rakto sąrankos pasirinko paprastą statinio simetriško rakto šifravimą.

Jų požiūriu, „mes“ galime jį pataisyti, todėl jį galima taisyti. „Mums nesvarbu, ką daro trečiosios šalies vaikinai.

2017-02-28 pateikė Tomas Chai

Ačiū Tomui .. kad įdėjote šiek tiek prasmės statybai. Negalvojau apie tai .. bet rimtai. Ar kas nors bandytų pavogti pirštų atspaudų duomenis ..? Aš sunkiai įsivaizduoju, bet, žinoma, .. GALIMYBĖ yra, o su „beprotišku„ aukščiausio lygio saugumo lygiu “jie galbūt norės tai užblokuoti .. -)

2017-03-02 pateikė FIX4U.DK

@Ged:

Taip, tuo metu buvau nusivylusi .. ir niekada nedeklaravau to, ką parašiau, kaip sprendimo. Aš net pirmoje eilutėje parašiau, kad „dalinuosi savo patirtimi“, aišku, dėl išmontavimo, vengdamas sugadinti HB pratęsimo lankstumą .. taip bandydamas padėti kitiems vartotojams .. taigi labai ačiū už minusą .. Aš, žinoma, klydau, nusipelnęs minuso, ir tikrai jus gerbiu, kad mane taip ištiesinai.

2017-03-02 pateikė FIX4U.DK

Rep: 13

Remontuoju „iPhone 7 plus“ ir pakeičiau ekraną, nes buvo sugadintas originalas, išlaikant visas kitas originalias dalis, pvz., Viršutinę kamerą / garsiakalbį ir namų mygtuką, pastebėjau, kad su viršutine kamera / garsiakalbiu, prijungtu prie pagrindinės plokštės, namų mygtukas nustoja veikti ekrane yra maždaug 5–10 sekundžių vėlavimas, atjungus viršutinę kamerą / garsiakalbį, viskas veikia visiškai gerai be jokių vėlavimų, ir aš galiu visiškai naudoti namų mygtuką, aš tai bandžiau su originaliu sugadintu ekranu ir ta pačia problema su tuo vyksta, nors prieš tai jis gerai veikė (skaitmeninimo įtaisas buvo tiesiog blogai įtrūkęs), taip pat dabar aš pakeičiau namų mygtuką ir fotoaparatą / garsiakalbį naujomis dalimis ir vis tiek turiu tą pačią problemą.

aš galvoju, kad tai kažkas susiję su telefono aparatine įranga, bet nesu tikras, prašau padėti.

Komentarai:

Aš turiu tą pačią problemą, ar radote sprendimą ???

2017-07-03 pateikė joseang860724

Po kelių stebėjimų radau problemą ir sprendimą, kuris buvo fotoaparato lankstaus kabelio padėtis, turite prijungti lankstą padėtyje žemyn kabeliu, jei laidą prijungsite kitoje padėtyje, pagrindinis mygtukas Nustok dirbti...

2017-07-03 pateikė joseang860724

Mano patirtis, tiesa, kad reikia prijungti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio lankstųjį kabelį, kitaip namų mygtukas veiks netinkamai. Tačiau perskaičius visas šias žinutes, reikia išbandyti keletą įdomių. Žemai, štai, antrasis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017-06-27 autorius sam

Pabandykite pakeisti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio / artumo jutiklio lankstųjį kabelį nauju, ir viskas vėl turėtų gerai veikti. Atrodo, kad tai sugedo, jei telefonas veikia, kai jis prijungtas. Galite pakeisti tai nauju ir turėtumėte viską išspręsti.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-09 pateikė billa.4jūsu

Rep: 1,4 tūkst

„IPhone 7“ mygtukas Pagrindinis neveiks, jei pakeisite naują ekraną. Jei ekranas sugedęs ir norite, kad mygtukas „Pagrindinis“ veiktų, nusiųskite „iPhone“ į „Apple“ parduotuvę.

Komentarai:

Netiesa ... jums reikia pašalinti seną HB (atsargiai!) Į naują ekraną. Paprastas mano draugo tyrimas :)

2017-08-09 pateikė Wes

kas yra HB?

2017-08-26 pateikė sultonas 393

HB reiškia namų mygtuką

2017-08-27 pateikė Kaye

Rep: 49

Tiesą sakant, turėjau tą patį klausimą. Aš bandžiau sureguliuoti namų mygtukas intensyvumą, pakeitė namų mygtuko paspaudimo greitį ir naudoja „AssistiveTouch“, kad nepaisytų šios problemos. Ir tai man tikrai pasiteisino.

Komentarai:

@ Angela Derkel

2018.05.05 pateikė billa.4jūsu

Rep: 13

Gali patvirtinti bent šiuo atveju, kad pakeitus „iph 7“ prox jutiklį, namų mygtukas vėl tapo visiškai funkcionalus.

Rep: 13

Atnaujinimas - turėjau tą patį „HB“ problemą - išsprendžiau savo „iPhone7“ ekraną su „iFixit“ ekranu (nepigus), pakartotinai panaudojau savo HB ir seną fotoaparato / garsiakalbio komplektą. „Touch ID“ veikė, bet mygtukas nereagavo. Varžto pašalinimas iš mygtuko galo nebuvo sprendimas. Aš perėjau per DFU ir tai, ką jis man davė, buvo „virtualus“ HB, kuris mano ekrane rodomas kaip vaiduoklio mygtukas. Mano prisilietimo ID atveria pagrindinį ekraną ir kai noriu prie jo grįžti iš programos, viskas, ką aš darau, yra paliesti virtualų mygtuką. Tai keistas darbas, bet jis veikia.

Komentarai:

Norėdami, kad virtualų namų mygtuką būtų dar lengviau naudoti, eikite į „Settings“> „General“> „Accessibility“> „Assistive Touch“> „Customize“, tada 10 kartų paspauskite „-“, kad ištrintumėte visas funkcijas, galiausiai paspauskite „+“ ir pridėkite tik mygtuką HOME. Tokiu būdu ekrane rodomas pagrindinis mygtukas veiks lygiai taip pat kaip aparatūros mygtukas be jokio papildomo netvarkos. )

2019-10-08 pateikė billa.4jūsu

Puikus variantas, to nežinojau, ačiū už atnaujinimą

2020 05 18 pateikė Adomas Maytrotas

Ačiū, kad sutaupei pinigų

2020.06.06 pateikė Mikolajus Lukanovičius

Rep: 13

Sveiki:

Mano atveju buvo priekinė kamera / garsiakalbis / jutiklio lankstumas. Pakeitus lankstumą, namų mygtukas veikia sėkmingai.

Komentarai:

Taip yra todėl, kad jie išleido naujus „iPhone7“ ir „8“ antrinės rinkos namų mygtukus, kurie atkuria tik namų funkciją, bet ne pirštų atspaudų jutiklį (nes tai užšifruota). Tai geriau nei nieko. )

Perkant vieną iš šių naujų mygtukų, jis yra aprašyme arba kaina yra didesnė nei 10 USD už mygtuką. Senieji pigūs maždaug 3 doleriai neveikia.

2020-03-03 pateikė billa.4jūsu

Pakeitus „flex“, namų mygtukas veikia sėkmingai.

Ačiū, turiu tą patį klausimą

2020 04 29 pateikė Mikolajus Lukanovičius

Ar turite kokių nors pamokų, kaip pakeisti lankstumą?

2020 05 14 pateikė Sanderis Imadlinas

Rep: 439

Pabandykite pakeisti pagrindinio mygtuko nuorodos kabelį naudodami originalųjį naujame ekrane. Jis yra po skystųjų kristalų ekranu

Komentarai:

Ar jau žinote, ar tai tai išsprendė?

2016-10-26 pateikė Gerroe

Aš pagalvojau, kad tai pastebėjau atjungęs ekraną ir įkišęs jį atgal į namų dugną nebeveikiau. Aš turėjau veikiantį „iPhone 7“, kad aš neįtrūkčiau, kai galva ir išėmiau ekraną, o jis tikrai buvo kitame ir neveikia kitame telefone su kitokiu surinkimu ir namų apačia I, kai priekyje, ir ištraukiau jį ir įdėkite į pradinį „iPhone“ bei „orginAl“ ekraną, tačiau namų apačia nustoja veikti abiejuose telefonuose, ką daryti, ką tai gali reikšti kaip remontą parduotuvė

2016-12-29 pateikė Hektoras Batista

Lanksčiojo kabelio problema buvo dar 2016/2017 m., Kai buvo naudojami žemos kokybės atnaujinimo ekranai. Šiais laikais tai buvo rūšiuojama mažiau. Norėdami išvengti šios problemos, nepirkite pigių „biudžetinių“ ekranų (20–30 USD), o gaukite gerų dalykų (40–50 USD). )

2018-08-30 pateikė billa.4jūsu

Dėkoju už jūsų komentarą, manau, kad tai padės man išspręsti mano telefono problemą

2020-05-04 pateikė Zimbebabw Armete

Rep: 49

Kažkas bando tai padaryti, sukurkite atsarginę „iPhone 7“ atsarginę kopiją, pakeiskite ekraną antrinės rinkos ekranu, užsandarinkite ir įdėkite į DFU režimą, leiskite jam jį nuvalyti, tada atkurkite DFU režimu. tiesiog įdomu sužinoti, ar ji pakeis programinę aparatinę įrangą ir priims naują ekraną ir HB kaip originalą. Aš tai daryčiau, bet neturiu „iPhone 7“ testavimui.

Komentarai:

Ne, nebus. HB turi būti atstatytas techninės priežiūros programine įranga, bet kokios vartotojo lygio operacijos paprasčiausiai atsisako veikti. Tai buvo įrodyta daugybę kartų, todėl negaiškite laiko ir pinigų.

2016-12-18 pateikė Tomas Chai

Ir vėl!!! Pridėti. Manau, kad jums reikės HB, kad telefonas būtų įjungtas į DFU režimą. Taigi, pakeitus HB, nebeveikia, o tai reiškia, kad jūs negalite vėl patekti į DFU. Tai rimta. Negalima gaišti savo laiko kaip @tomchai sakė aukščiau.

2016-12-25 pateikė Abdul Galib |

„IPhone 7“, laikydami namų mygtuką, laikykite nuspaudę garsumo mažinimo mygtuką, kad atkurtumėte, taigi manydami, kad turėtumėte sugebėti įdėti „iPhone“ į DFU naudodami tą patį metodą, nebandėte, bet tik manote, kad tai veiks.

2016-12-26 pateikė „DC LifeTech“

Nesu girdėjęs, kad tai pavyktų. Bet jei nežinome, turėtume bent jau pabandyti. Tai gali būti būdas, kuriuo „Apple“ bandė užkirsti kelią mums (remontininkams) dirbti su šiais telefonais. Kaip 53 klaida

2016-12-26 pateikė „iMedic“

Taip, deja, tai neveiks, telefonas paprasčiausiai bus paleistas iš naujo, ir jums reikia tiksliai tų pačių dalių.

2016-12-29 pateikė MARIANAS IGNARAS

Rep: 1

Ar kas nors rado patikimą darbą, ar gali patikrinti, ar pakeisti ekranai neveiks. Aš vis dar gaunu prieštaringų pranešimų. Kai kurie sako, kad mygtukas neveikia yra tik blogas remontas, kiti sako, kad „Apple“ vėl turi nemalonumų.

Komentarai:

Atrodo, kad tai yra visa tai, kas išdėstyta pirmiau ... jei namų mygtukas arba jo lankstus kabelis yra sugadintas, jis visiškai nušautas, o jo negalima nunešti į „Apple“ parduotuvę.

Kita vertus, tai taip pat gali sukelti namų mygtuko išplėtimo lankstus laidas, einantis per LCD galinę dalį, ir (arba) pažeistas fotoaparato / garsiakalbio lankstus laidas viršuje. Taigi prieš kreipdamiesi į „Apple“ parduotuvę, atidžiai patikrinkite visus.

Perskaičius daugybę pasiūlymų, man pasirodė įdomus. Žemai, štai, šis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-10 pateikė billa.4jūsu

Rep: 1

Išsprendė. Neseniai turėjau šią problemą „iPhone 7 Plus“. Pirmą kartą puikiai pakeičiau ekraną. Tada pastebėjau, kad neveikia jutiklis, išjungiantis ekraną skambinant.

Antrą kartą atidarius telefoną, kai vėl jį įdėjau, gavau pranešimą apie namų mygtuką, gali prireikti paslaugos. Telefonas taip pat buvo labai lėtas. Neveikė priekinė kamera ir jutiklis. Daugelis programų nustojo veikti.

Su elektronų taisymo mikroskopu galėjau pastebėti pagrindinės plokštės problemą. Pakeičiau mažus žetonus ir viskas veikė gerai. Tai man suteikė kelias valandas galvos ir triušio skylių.

Ši problema dažniausiai kyla dėl sugedusio ekrano, tačiau kartais tai gali būti pagrindinė plokštė.

Aš turiu ir valdau nedidelę remonto dirbtuvę Švedijoje.

Komentarai:

Geras darbas Tony, deja, dauguma asmenų ar net parduotuvių neturi reikiamos įrangos, kad galėtų atlikti lentos lygio mikro remontą.

Tai taip pat gali sukelti namų mygtuko išplėtimo lankstus laidas, einantis per LCD galą, ir (arba) pažeistas fotoaparato / garsiakalbio lankstus laidas viršuje. Taigi prieš kreipdamiesi į „Apple“ parduotuvę, atidžiai patikrinkite visus.

Perskaičius daugybę pasiūlymų, man pasirodė įdomus. Žemai, štai, šis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-10 pateikė billa.4jūsu

Rep: 1

Tai kažkas kita, vyksta kiti dalykai. Nuolat kyla problemų, kad turėjome nustoti taisyti „iPhone 7“ savo parduotuvėje. Šiandien žaidžiau su savo asmeniu „iPhone 7“. Atidariau telefoną 140 laipsnių kampu ir nieko nedarydamas vėl jį padėjau ir namų mygtukas nebeatsakė. Tai skaito mano piršto atspaudą, bet jokio paspaudimo.

Komentarai:

Aš pataisiau daug „iPhone 7“ ir „7 plus“ ir neturėjau jokių problemų.

Jei pradinis mygtukas nustojo reaguoti tik jį atidaręs, arba sugadinote kabelį dešinėje telefono pusėje.

Arba jūs naudojate per daug šilumos, yra mažas lustas, esantis namų mygtuko lankstyme, jei jis yra sugadintas, „Touch ID“ vis tiek veiks, tačiau įprasta namų mygtuko funkcija neveiks, tai reikės pakeisti, pakartotinai sujungti , o gal net grąžinimas veiks.

Vis dėlto tai darai.

2017 07 29 pateikė Ged

Spėju, kad šiandien padariau 2 7 plius, neskubėjau. Išėjo tikrai geras.

Manau, kad turiu būti tikra

2017 07 29 pateikė ABDULLAHAS FARRUKHAS

Jo „Apple“ programinė įranga. Atliko visus pasiūlymus, aukščiausios kokybės ekraną, maitinimo ciklą, atkūrimą, pakartotinį gamyklos juostos kabelį, kitus ekranus ir kt. Jokio džiaugsmo. Leido atnaujinti nuo 10.3.2 iki 10.3.3 ir voila! Visa tai veikia.

Rekomendacija: neleiskite, kad telefonas būtų maitinamas atjungus jokią aparatinę įrangą, ir laikykite pradinį mygtuką Pagrindinis. Aparatūra buvo gerai. Panašu, kad telefonas pajuto, kad jis buvo atidarytas ir (arba) pakeista aparatūra, ir pateko į sparną. Be abejo, „Apple“ tvirtins, kad tai yra saugumo problema, tikriausiai remonto $$$$ saugumas.

2017-08-01 pateikė Tomas H

Aš turėjau tą patį nusivylimą dėl 5 „iPhone 7“ iš eilės, naudodamas brangius 50 USD kainuojančius OEM ekranus.

Po daugybės tyrimų susidūriau su pasiūlymu, kuris man pasirodė įdomus. Žemai, štai, šis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

2018-03-14 pateikė billa.4jūsu

Rep: 85

Mano patirtis šiuo klausimu yra dviguba ... jūs arba sulaužote HB, arba ekrano lankstumas yra sugedęs. Iš šimtų atliktų tik dviejų matytų klausimų. Maniau, kad viename naujausių remonto darbų buvo sugedęs HB, išbandžiau 5 skirtingus ekranus ir atsisakiau. Pasirodo, aš turėjau blogą ne OEM ekranų seriją, kurioje buvo sugedęs lankstumas (rimta nesėkmė ten!).

Tiesiog būkite atsargūs pašalindami HB (švelniai pakreipkite šiek tiek į dešinę, bet iš iso purškalo ir žaidimo kortos ir pasirodys gražiai, būkite švelnus aplink u10 ic lustą (didelis ic HB viduryje), jį galima pakeisti, bet jums reikia skillz!

Gaukite kokybiškų ekranų, žinau, kad žmonės nori maksimaliai padidinti pelną pigindami ekranus, tačiau jo neverta naudoti „ip7“, koks jis yra, galų gale daugiau judinate HB ir tai sukelia papildomą įtampą dėl jau silpno kabelio. Nuo šiol mes gaminame atnaujintus originalius skystųjų kristalų ekranus ir turime puikių rezultatų - maždaug 95% visų ekranų veikia puikiai.

Aš nemačiau jokių problemų ar su SW, ar tiesiog jas atverdamas, TJO - tai tik mitai apie blogą remontą.

Komentarai:

+1. Jei pakeitus ekraną „iPhone“ neveikia tinkamai, pagrindinio ekrano mygtukas yra sugadintas dėl įtempimo, kurį laidas išimamas. ARBA turite blogą ekrano lankstumą. Be to, išjunkite „iPhone“, kol jį aptarnaujate!

2017-10-15 pateikė Ričardas Rosenbergeris

Rep: 1

Įtrūko mano „i7“ ekranas. Atidariau ekraną ir supratau, kad tai buvo daug daugiau pastangų nei kiti „iPhone“. Padėjau ekraną atgal. Dabar pagrindinis mygtukas nebus inicializuotas.

Turite idėju?

Rep: 1

Klausimas yra „i7“ po to, kai „home home“ mygtukas negali veikti, bent jau aš išbandžiau keletą jų, bet nesėkmės.

Komentarai:

Klausimas yra tai, kad po „home home“ mygtukai negali veikti „i7“, bent jau aš išbandžiau kelis iš jų ir nieko.

2017-08-24 pateikė Omaras

Rep: 23

aš pakeičiu savo ekraną, pagrindinis mygtukas veikia, bet „Touch ID“ nuskaito, kad jis neveikia, ¿bet kokie įkalčiai?

2006 m. „Honda Accord Key Fob“ baterija

Rep: 1

Sveiki, aš pakeičiau „IP6“ pilną atstatymą naujam galinio korpuso ieškojimui. Visos juostelės, pakeistos iš originalaus „Apple“ ekrano, po metaline plokšte, o originalus namų mygtukas perkeltas. HB veikia, bet neatpažįsta pirštų spausdinimo skaitytuvo. Man liepė pasiimti maža kvadratinė plokštė po jungtimi, kurią HB jungtis sujungia su ekranu, ji yra po ekrano juosta. ar tai tiesa? Aš atnaujinau „iOS“, bet nenugaliu. Aš neprieštarauju, kad būtų sąžiningas, nes vis tiek galiu įvesti 4 skaitmenų prieigos kodą, kad atidarytumėte telefoną. Aš galvoju tą patį atnaujinimą į mėlyną arba raudoną mano „iPod“ vaikščiojimą, bet po to skaitau visus įrašus, man atsibodo atidaryti „ip7“ dabar, jei tik HB visiškai nustos veikti. tai tik todėl, kad mano telefonas skiriasi ne dėl žalos. bet kokia informacija apie šį atnaujinimą, todėl aš turiu veikiantį HB, kai tai padaroma ir ko saugotis.

Atnaujinimas (2018 05 01)

.

Rep: 23

Tiesiog atnaujinkite arba atkurkite „iOS“.

Tai man pagalba.

Rep: 1

NAMŲ MEGGŠNŲ SPRENDIMAS !!

Aš turėjau tą patį namų mygtuko klausimą, kaip ir daugelis iš jūsų, su 5 „iPhone 7“ iš eilės, naudodamiesi brangiais 50 USD kainuojančiais OEM ekranais.

Po daugybės tyrimų susidūriau su pasiūlymu, kuris man pasirodė įdomus. Žemai, štai, šis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš tiesiog atsukau varžtą namų mygtuko gale, kuris jį laiko metaliniame laikiklyje, iš naujo paleidžiau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

Visi kreditai skiriami:

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

Tai yra visiškai prasminga, nes šiek tiek iškreipus jutiklinį jutiklį, jis gali sukelti netinkamą veikimą, sukeldamas visas bijotas lietimo problemas. Dabar gali būti ir kitų priežasčių, tokių kaip pigus / žemos kokybės pakaitinis ekranas (nebūkite pigaus čiuožimo! Lol), sulaužyta juosta ar sugadinta programinė įranga, kurią visus galima išspręsti gana lengvai, tačiau namų mygtuko varžtų atlaisvinimas turėtų būti pabandė pirmas. :)

Komentarai:

Ne bėda, ir patikėk manimi, net ir šiai technologijai nuo 1999 m., Mane ši problema ilgą laiką sukrėtė. Panašu, kad tai gali sukelti nulūžusi juosta (tiek viršutiniai, tiek apatiniai jutikliai) arba tiesiog per stiprus jutiklinio jutiklio varžtas, trukdantis normaliam jo veikimui. Priežastis, kodėl prisilietimas sinchronizuojamas kartu su pagrindine plokšte, man neatrodo, manau, kad tai tiesiog kvaila ir monopolinė. Nėra taip, kad kas nors lituos laidus, kad pavogtų jūsų piršto atspaudą. daug juoko

2018-03-31 pateikė billa.4jūsu

Rep: 13

Turėjau šią problemą su sugedusiu „iPhone 7 plus“ ir pirkau sugadintu ekranu. Telefonas puikiai veikė su įtrūkusiu ekranu, įskaitant pradinį mygtuką ir jutiklinį ID, bet kada pakeisdamas ekrano kopiją, namų mygtukas ir jutiklinis ID neveikia, todėl aš vėl įdėjau dalis į seną originalų ekraną, ir jie abu dirbo . Tada nusipirkau originalų atnaujintą skystųjų kristalų ekraną iš kitos detalių parduotuvės, o namų mygtukas ir jutiklinis ID veikė.

Tai susiję su aparatine įranga. „IPhone 7 / 7plus“ rekomenduoju naudoti pigesnį LCD, o ne pigų egzempliorių. Taip pat ši problema gali kilti, jei buvote per daug grubus su pačiu namų mygtuku, todėl prieš išimdami iš originalaus LCD, būtinai jį pašildykite.

Komentarai:

Aš turėjau tą patį namų mygtuko klausimą, kaip ir daugelis iš jūsų, su penkiais „iPhone 7“ iš eilės, naudodami brangius 50 USD kainuojančius OEM ekranus, tačiau tai nebuvo tikroji priežastis.

Po daugybės tyrimų susidūriau su pasiūlymu, kuris man pasirodė įdomus. Žemai, štai, šis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš tiesiog atsukau varžtą namų mygtuko gale, kuris jį laiko metaliniame laikiklyje, iš naujo paleidžiau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

Visi kreditai skiriami:

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ne visus ištaisyti, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

Tai yra visiškai prasminga, nes šiek tiek iškreipus jutiklinį jutiklį, jis gali sukelti netinkamą veikimą, sukeldamas visas bijotas lietimo problemas.

Dabar gali būti ir kitų priežasčių, tokių kaip pigus / žemos kokybės pakeičiamas ekranas, sulaužyta juosta ar sugadinta programinė įranga, kurias visas galima išspręsti gana lengvai, tačiau pirmiausia reikia išbandyti pagrindinio mygtuko varžtų atleidimą. :)

2018-03-31 pateikė billa.4jūsu

Rep: 1

*** PAGALIAU SPRENDIMAS PATVIRTINTI PALiečiamo jutiklio problemą !! ***

Vaikinai, turėjau tą patį nusivylimą penkiais skirtingais „iPhone 7“, naudodamas brangius 50 USD kainuojančius OEM ekranus, todėl ne visada ekranas sukelia problemą.

Perskaitę visas šias žinutes, galite išbandyti keletą įdomių. Žemai, štai, antrasis sprendimas iš tikrųjų pasiteisino !! Aš visiškai pašalinau tą vienintelį varžtą, iš naujo paleidau telefoną, o namų mygtukas pradėjo veikti puikiai.

2017-06-27 autorius sam

Pabandykite pakeisti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio / artumo jutiklio lankstųjį kabelį nauju, ir viskas vėl turėtų veikti gerai. Atrodo, kad tai sugedo, jei telefonas veikia, kai jis prijungtas. Galite pakeisti tai nauju ir turėtumėte viską išspręsti.

2017 05 31 pagal ekrano užsklandas

Aš atsukau varžtą už namų mygtuko centro (laikydamas jį prie metalinio laikiklio), ir jis dabar stebuklingai veikia. Tai gali ištaisyti daugelį jų, bet man tai pasiteisino. Aš tiesiog priveržiau tą varžtą, bet turėjau būti pernelyg prigludęs.

Tai yra visiškai prasminga, nes šiek tiek iškreipus jutiklinį jutiklį, jis gali sukelti netinkamą veikimą, sukeldamas visas bijotas lietimo problemas.

Be to, reikia prijungti viršutinį fotoaparato / garsiakalbio lankstųjį laidą, kitaip namų mygtukas veiks netinkamai.

Apibendrinant galima pasakyti, kad naudokite tik aukštos kokybės ekranus (nebūkite pigūs čiuožėjai! Lol) ir per daug neužveržkite vieno varžto jutiklinio jutiklio gale. Tai yra visiškai prasminga, nes šiek tiek iškreipus jutiklinį jutiklį, jis gali sukelti netinkamą veikimą, sukeldamas visas bijotas lietimo problemas.

Komentarai:

@Nwarpakir

2018-04-18 pateikė billa.4jūsu

@Baladeva Ratna

2018.05.05 pateikė billa.4jūsu

Taip, visada pirkite geriausios kokybės dalis ...

2018 05 21 pateikė Flica Hussey

Pastaba: jei vadovaujate remonto dirbtuvėms, nebijokite savo detalių ir paslaugų vietoj pigios rūsio kainos paprašyti teisingos kainos. Naudodamiesi geros kokybės ekranu, galite drąsiai pasiūlyti 1 metų garantiją, o kitas vaikinas gatvėje negalės su savo pigiais kraupiais ekranais, arba jie netrukus suges. Daugelis klientų tikrai prisimena, kai turi gerų dalių ir aptarnavimą)

2018-08-14 pateikė billa.4jūsu

@ Alexas Sanderis

Gerai, Alexas, daugelyje „pigių“ apmokėtų parduotuvių naudojamos šiukšlių dalys, ir jie nesupranta, kad ilgainiui jiems tai kainuos daugiau, tada pirmiausia nusipirksi geros kokybės parduotuves. Net jei tiekėjas pasikeis, laikas ir pastangos, reikalingos jį supakuoti, parašyti raštelį, išsiųsti, susekti, laukti, kainuos daugiau.

Kiekvieną dieną į mano parduotuvę užsuka klientai, visiškai pasišlykštėję remonto centru prekybos centre, atliekančio tokį niekšą. Manau, blogai jiems, gerai man. )

2018-08-31 pateikė billa.4jūsu

Rep: 1

Taigi, aš perku „iPhone 7“ su sugadintu ekranu ir namų mygtuku, taigi kokius įrankius ir dalis man reikia nusipirkti? Ar gali kas nors man padėti?

Komentarai:

Tai toks klausimas: „Aš ką tik nusipirkau automobilį, patekusį į avariją, kokių dalių ir įrankių man reikia, kad jį sutvarkyčiau?“ Tikrai net negalvočiau apie sutrikusio automobilio remontą, todėl turbūt geriau jį nuvesti į vietinę profesionalią telefonų parduotuvę. Kartais tai iššūkis net profesionalams, kurie tai darė daugelį metų, jau nekalbant apie tai, kad kažkas klausia, kokių dalių ir įrankių reikės. Tai tikrai nekainuoja tiek (mažiau nei šimtas) ir sutaupys daugybę galvos skausmų. Tiesiog pasiūlymas, jūs darote viską, ko norite.

2018-10-09 pateikė billa.4jūsu

Rep: 1

Manau, kad tai naujas namų mygtuko „Iphone 7“ sprendimas

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

mano i telefonas 7 plius namai Raktas neveikia po to ekranas pakeitimas kaip išspręsti šias problemas

Rep: 325

Arba neveikia namų mygtuko lankstymas naujame ekrane, arba sugadintas kabelis mygtuke, kurį jis pats įkūrė. Jei tai ekrano lankstumas - naudokite kitą ekraną, jei tai yra namų mygtuko lankstymo plyšimas, yra problema. „IPhone 7/8“ namų mygtukus gali pakeisti tik „Apple“. Tačiau pastaruoju metu buvo 'išrastas' sprendimas, kuris apeina obuolį. Galite nusipirkti naują „chargeeflex“, kur yra naujas namų mygtukas, kuris apeis aparatūros patikrą paleidus ir privers jus naudotis telefonu. Tačiau be prisilietimo ID ir kai kuriais atvejais žaibo prievadas taip pat neveiks su ausinėmis .. :)

Rep: 1

Taigi, atnaujink ... mano dukra numetė „iPhone 7Plus“, o ekranas sutrupėjo. Aš jį pakeitiau ekrano keitimo rinkiniu iš vieno, kuris pakeitė viską, išskyrus namų mygtuką. Neveikė nei funkcionalumas, nei pirštų atspaudų nuskaitymas. Aš jį išardžiau ir kelis kartus tikrinau jungtis nesėkmingai. Maždaug po trijų savaičių ji vėl numetė ir sumušė, o mano pasitikėjimas sutriko, aš nunešiau jį į prekybos kioską prekybos centre, jie pakeitė ekraną ir viskas dabar veikia? Taigi nežinote, kas tai ištaisė arba kodėl anksčiau neveikė.

Komentarai:

tiesą sakant, greičiausiai tai buvo jūsų naudojamas ekranas. aš dirbu remonto įmonėje ir per savaitę išgyvename apie šimtą. atsitiktinai turėsime visiškai naujus ekranus, kurie arba neatpažins pagrindinio mygtuko, arba dėl to prietaisas bus paleistas. mes patvirtiname išbandydami tą patį ekraną kituose įrenginiuose. pakeiskite ekraną kitu ir jis veikia gerai. Mūsų teorija yra tai, kad kabelis eina nuo namų mygtuko jungties iki loginės plokštės. gal keistenybė ar tiesiog bloga juosta. Šiaip ar taip, tai dažnai atsitinka keliuose ekranų gamintojams. noriu grąžinti pinigus tame ekrane, kurį bandėte iš pradžių, jei tai buvau aš.

2019 04 02 pateikė Chrisas k

Rep: 1

Sveiki visi, aš išgyvenu šį skausmą ir ** ... prieš kelias dienas aš pakeičiau sugedusį ekraną su ne tokiu nauju ekranu ir išbandžiau jį (deja, iškart neįdiegęs pagrindinio mygtuko), norėdamas sužinoti, ar jis veikia. Kai pamačiau, kad jis veikia, aš įdiegiau pagrindinio ekrano mygtuką naujame ekrane, stengdamasis būti kuo švelnesnis, ir telefonas man pranešė „touch id“ klaidos pranešimą. Taigi aš vėl įdėjau pagrindinio ekrano mygtuką į sugedusį ekraną, bet radau keistą elgesį: jutiklinis ekranas nereagavo (o namų mygtukas nebeveikė). Po kelių bandymų pastebėjau, kad jei dešinėje pusėje esanti ekrano jungtis yra prijungta, jutiklinis ekranas nereaguoja su namų mygtuko prijungimu arba be jo. Jei prijungta tik kairiojo ekrano jungtis, jutiklinis ekranas veikia, bet ne namų mygtukas. Naujame ekrane jutiklinis ekranas veikia su visomis dviem jungtimis, tačiau namų mygtukas neveikia. Ar kas nors iš jūsų yra patyręs kažką panašaus? Dėkoju!

Komentarai:

Galiu sutikti su jumis, tas pats nutiko ir man prieš dvi dienas - (liūdnas veidas)

2020 05 20 pateikė Jerry Mindful

Albertas